کد خبر : 1605432 | 28 فروردين 1398 ساعت 13:07 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک: مورینیو بایرن مونیخ را باشکوه می‌کند

میشائیل بالاک، ملی‌پوش سابق آلمانی و ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید ژوزه مورینیو می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری بایرن باشد.

بالاک: مورینیو بایرن مونیخ را باشکوه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میشائیل بالاک، ستاره سابق خط میانی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با دفاع از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه‌ی مناسب سرمربی‌گری بایرن مونیخ می‌گوید مورینیو باعث می‌شود بایرن با شکوه‌تر دیده شود و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای هدایت این باشگاه است.

 

1398716

 

مورینیو امسال بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل فاجعه‌بار در اولدترافورد سرانجام در نیمه راه از این تیم اخراج شد تا اوله گنار سولسشر به جای او سکان هدایت شیاطین سرخ را بدست بگیرد. مورینیو تا امروز همچنان بی‌کار است و در باشگاهی مشغول به کار نشده.

 

از سوی دیگر، در مونیخ هم نیکو کوواچ فصل اول حضورش در بایرن را بد آغاز کرد و صدرنشینی را به بوروسیا دورتموند واگذار کرد. البته کوواچ در نهایت موفق شد ورق را برگرداند تا بایرن با هدایت او اخیراً رقیب اصلی‌اش را 5-0 در هم کوبیده و دوباره به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگردد.

 

1398717

 

با اینحال بالاک می‌گوید آقای خاص گزینه بهتری برای هدایت بایرن مونیخ خواهد بود. بالاک در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت:" در حال حاضر نیکو کوواچ سرمربی تیم است و باید به او احترام گذاشت. او کارش را خوب انجام داده ولی نمی‌توان این را انکار کرد که در آینده منصوب کردن مورینیو به عنوان سرمربی می‌تواند باعث شود که هم باشگاه بایرن و هم بوندس‌لیگا با شکوه بیشتری دیده شود".

 

ستاره سابق بایرن مونیخ در ادامه گفت:" در زمان سرمربی‌گری پپ گواردیولا شاهد این بودیم. حضور او بوندس‌لیگا را دگرگون کرده بود و هر چند او در نهایت نتوانست با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شود ولی تاثیر بزرگی روی بایرن و فوتبال باشگاهی آلمان گذاشت".

 

 

دیدگاه‌ها