کد خبر : 1605439 | 28 فروردين 1398 ساعت 13:41 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان آژاکس: در مورد بارسلونا حرف نمی‌زنم

کاپیتان آژاکس، ماتیس دی‌لیخت بعد از پیروزی بزرگ آژاکس مقابل یوونتوس از پاسخ دادن به سوالاتی درباره احتمال پیوستنش به بارسلونا خوداری کرد.

کاپیتان آژاکس: در مورد بارسلونا حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان آژاکس، ماتیس دی‌لیخت که در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره پیوستنش به تیم‌های بزرگ اروپایی و به خصوص بارسلونا مطرح شده، دیشب و بعد از پیروزی بزرگ او و هم‌تیمی‌هایش مقابل یوونتوس و راهیابی آژاکس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت از پاسخ دادن به سوالات درباره احتمال پیوستنش به بارسلونا خودداری کرد.

 

1398645

 

بعد از اصرار خبرنگاران برای گرفتن جواب از دی‌لیخت درباره شایعات انتقال او به آژاکس، کاپیتان آژاکس تنها به این بسنده کرد که:" چیزی برای گفتن ندارم".

 

این در حالی است که سرمربی آژاکس، اریک تن هاگ، پیش از این اعلام کرده بود که جدایی دی‌لیخت از آژاکس در پایان فصل جاری قطعی است. یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم در طول هفته از تکذیب احتمال پیوستن دی‌لیخت 19ساله به بارسا در پایان فصل خودداری کرده بود.

 

دی‌لیخت که در جریان پیروزی دیشب تیمش مقابل یوونتوس گلزنی کرده بود در پایان بازی مصرانه از جواب دادن به سوالهای نقل و انتقالاتی خودداری کرد و زمانی که خبرنگاران از او می‌خواستند نظرش را اعلام کند به آنها گفت:" چه چیزی را اعلام کنم؟ چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد".

 

 

دیدگاه‌ها