کد خبر : 1605449 | 28 فروردين 1398 ساعت 14:23 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشاره‌های صریح زیدان

خانه‌تکانی در رئال در راه است

عجیب است که یک مربی چنین آشکارا درباره مسائل مالی صحبت کند. زین‌الدین زیدان در نشست خبری یکشنبه‌اش مانند مربیان حرف نزد.

خانه‌تکانی در رئال در راه است

به گزارش ورزش سه ،  او انگار فردی بود که مدیر تیم است. البته او به همین دلیل به باشگاه برگشته است. او در بازگشتش به رئال‌مادرید کاملا مشخص کرد اوضاع باید عوض شود.


او حتی در روزی که به رئال برگشت هم این حرف‌ها را زد و از آن زمان تاکنون هر بار که فرصتش را داشته به این موضوع پرداخته است. او روز یکشنبه مانند یک حسابدار حرف زد: «بازیکنانی هستند که می‌توانند باعث شوند باشگاه به پول برسد.» حتی بدون اینکه او نامی را به زبان بیاورد، مشخص است منظورش چه بازیکنانی است. همه چیز نشان از آن دارد که یک خانه‌تکانی اساسی در راه است.


البته از ابتدا هم مشخص بود بازیکنان زیادی از رئال خواهند رفت اما اینکه زیدان تا این حد روشن در این باره صحبت می‌کند نشان می‌دهد که او حاضر نیست محتاطانه رفتار کند.


او نشان داده از فروش بازیکنان ترسی ندارد و حالا در بازگشت به رئال‌مادرید، استقلال و اقتدار بسیار بیشتری دارد.


مهم‌تر از اینکه جرات چنین تغییراتی را داشته باشید این است که این کار را درست انجام دهید. زیدان نشان داده از نظر فوتبال حس ششمی دارد که بسیار تاثیربرانگیز است.


او توانست تیمی که مرده بود را احیا کند و باشگاه را به بلندترین قله‌ها برساند. او سپس زمان مناسب برای ترک تیم را دریافت. او حالا متوجه شده تیم دچار افول شده و آماده بازسازی تیم است. روشن است که چنین کاری ضروری بود اما نیاز بود او این را به زبان هم بیاورد. به همین دلیل است که زیدان مانند مدیر منابع انسانی یک شرکت صحبت کرد، نه مانند یک مربی.

دیدگاه‌ها