کد خبر : 1605485 | 28 فروردين 1398 ساعت 17:36 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت سنگالی نساجی در پنج هفته

هافبک خارجی نساجی طی دیدارهای اخیر انتقادهای زیادی را متوجه خود دیده و اکنون طی پنج هفته پایانی امیدوار است موفق به روسفیدی مجید جلالی و اعتمادی که به او داشته، شود.

کار سخت سنگالی نساجی در پنج هفته

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خریدهای نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل اقدام به خرید یک هافبک سنگالی بود که سابقه حضور در پیکان را هم داشته است.


دافه با نظر جلالی جذب نساجی شد و قرار بود گره‌گشای مشکلات خط حمله این تیم باشد ولی عملکرد او تا اینجای کار نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
او تا کنون در 10 دیدار برای نساجی‌ به میدان رفته و عملکردش یکی از یکی ضعیف‌تر بوده و نمراتی که در سایت‌های آنالیز گرفته این موضوع را نشان می‌دهد.


پاس‌های اشتباه، مشکلات بدنی مشهود و عدم تمرکز در زمین بازی از دافه یک بازیکن نه چندان درخشان ساخته است که انتقاد سکونشینان را نیز متوجه خود کرده است.


با توجه به حساسیت بالای فدراسیون فوتبال در بستن قرارداد بازیکنان خارجی که حتی جذب بازیکنان کارآمدی مثل کی‌روش استنلی و آیاندا پاتوسی که بهترین خارجی‌های این فصل لیگ برتر هستند، شامل آن می‌شود، دافه طی دیدارهای آتی در صورتی که از مجید جلالی فرصت طلایی حضور در ترکیب را به دست بیاورد باید به دنبال این باشد تا بالاترین حد توانایی کیفی و فنی خود را به نمایش بگذارد تا کادرفنی را بابت اعتماد و انتقادی که تجربه می‌کنند، روسفید کند.

 

دیدگاه‌ها