کد خبر : 1605547 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:20 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

دست جنجالی مهدی زاده و فریاد شفر و هواداران

هواداران و سرمربی استقلال به شدت از تصمیم دقیقه 45 داور بازی با ماشین سازی عصبانی هستند چراکه آنها اعتقاد دارند داور یک پنالتی واضح را در دقایق پایانی به نفع تیم شان نگرفت.

دست جنجالی مهدی زاده و فریاد شفر و هواداران

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 45 بازی استقلال برابر ماشین سازی سانتر به داخل محوطه جریمه می رفت توسط فرشید اسماعیلی وارد دروازه شود اما فرناندو دخسوس با مشت توپ را دور کرد اما زمانی که توپ در حال خروج از محوطه جریمه بود توپ به دست احمد مهدی زاده برخورد کرد و با وجود اینکه دست مدافع ماشین سازی کاملا باز بود، این  از نظر سیدمهدی سیدعلی داور بازی پنالتی نبود و او دستور به ادامه بازی داد.


وقتی این صحنه اتفاق افتاد شجاعیان، پاتوسی و اسماعیلی سمت داور رفتند و با حالتی ملتمسانه تلاش کردند تا او را مجاب به گرفتن پنالتی کنند که این اتفاق نیفتاد. وقتی داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد  شفر از شدت عصبانیت کنار خط فریاد می زد اما داور چهارم تلاش کرد او را آرام کند.


همچنین هواداران حاضر در استادیوم هم علیه داور شعار دادند تا نیمه اول برای سیدعلی با حاشیه و جنجال به پایان برسد، البته اعتراض هواداران استقلال بین دو نیمه هم به این صحنه جنجالی ادامه داشت.

دیدگاه‌ها