کد خبر : 1605588 | 28 فروردين 1398 ساعت 22:50 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولی هوینس:

امباپه را می خریدیم که گریه می کردید!

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در مورد سیاست های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

امباپه را می خریدیم که گریه می کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اخیرا لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکومادرید را با قیمتی حدود 80 میلیون یورو جذب کرد که این مبلغ مورد انتقاد برخی رسانه قرار گرفت و حالا هوینس از تلاش مدیریت باشگاه برای بازسازی ترکیب تیم صحبت کرده است.

 

هوینس گفت: "من از اینکه پرداخت 80 میلیون یورو برای خرید لوکاس هرناندز مورد انتقاد قرار گرفت شگفت زده شدم.  اخیرا گفته می شد که بایرن با سیاست انتقال محتاطانه، شانسی برای غلبه بر تیم های انگلیسی و اسپانیایی و پاریس سن ژرمن ندارد.

 

1398904

 

حالا ما بازیکن خریده ایم و مردم اعتراض می کنند که چگونه می توانید 80 میلیون یورو را صرف یک بازیکن بکنید؟ اگر کیلیان امباپه را می خریدیم که دیگر گریه می کردید. به نظر ما بایرن باید سیاست کم خرجی خود در بازار را کنار گذاشته تا دوباره تبدیل به تیمی جدید شود.

 

اگر منابع مالی لازم را داشتیم قطعا کیلیان امباپه را جذب می کردیم. سوال این نیست که آیا امباپه ارزش خرج کردن دارد یا خیر، بلکه سؤال اینجاست که آیا تیمی می تواند بدون برخوردن به مشکل مالی چنین ارقامی بپردازد؟

 

جایی خواندم آن را که گران ترین تصویر در جهان تقریبا 400 میلیون  در حراج به فروش رسیده است. آیا آثار هنری ارزش  دارد؟ البته که نه، اما اگر کسی واقعا بخواهد آن را خریده و برایش پول زیادی بپردازد، این تصمیم او است."

دیدگاه‌ها