کد خبر : 1605593 | 28 فروردين 1398 ساعت 23:03 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

از امید ابراهیمی خبری ندارم؛

پاتوسی تمدید نکرده؛ خطیر فتحی را تکذیب کرد!

حرف های معاون باشگاه استقلال برخلاف صحبت های فتحی مدیرعامل باشگاه است و می گوید که قرارداد پاتوسی هنوز تمدید نشده است.

پاتوسی تمدید نکرده؛ خطیر فتحی را تکذیب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، خطیر معاون باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی آبی پوشان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی خوبی بود و واقعا لذت بردم. به همه بازیکنان استقلال خسته نباشید می گویم. نیمه اول بازی کُند بود ولی نیمه دوم با زحمت بازیکنان و کادر فنی به نتیجه ای که خواستیم رسیدیم.

خطیر در پاسخ به این سوال که هواداران خیلی زیاد به کنعانی فحاشی کردند، بیان کرد: من اصلا متوجه فحش نشدم.

 

سوال بعدی از خطیر در مورد شانس قهرمانی استقلال بود که او پاسخ داد: فوتبال است و توپ گرد؛ هزار و یک اتفاق ممکن است رخ دهد. امیدوارم مابقی مسابقات به نفع استقلال رقم بخورد تا بتوانیم یک قهرمانی به هواداران خوب استقلال هدیه کنیم.

از خطیر در مورد قرارداد پاتوسی و شیوه تمدید آن هم پرسیده شد که او عنوان کرد: قرارداد پاتوسی به آن شکلی که فکر می کنید، تمدید نشده. چون قرارداد پاتوسی بند خرید دائم دارد و پول هم تهیه شده و آخر فصل وقتی پول را پرداخت کنیم، قرارداد به طور خودکار تمدید می شود. قرارداد پاتوسی 6 ماهه با بند خرید دائم است، که اگر فعال بشود برای دو سال می توانیم او را داشته باشیم.

خطیر در رابطه با این موضوع که شنیده می شود، امید ابراهیمی به استقلال بازخواهد گشت، تاکید کرد: از امید ابراهیمی خبری ندارم.

 

سرانجام سوال پایانی از معاون باشگاه استقلال در مورد اختلافش با شفر بود که او اینگونه واکنش نشان داد: اختلافی وجود نداشته است.


نکته جالب توجه اما در صحبت های خطیر اینکه معاون باشگاه استقلال به نوعی تکذیب کننده حرف های مدیرعامل باشگاه است.
امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه روز دوشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرده بود قرارداد پاتوسی تمدید شده و پول آن پرداخت شده ولی خطیر در مصاحبه خود پس از دیدار برابر ماشین سازی می گوید، هنوز پولی برای پرداخت قرارداد پاتوسی پرداخت نشده و در صورت تامین شدن منابع مالی، تمدید قرارداد به صورت خودکار در انتهای فصل انجام می شود.

دیدگاه‌ها