کد خبر : 1605594 | 28 فروردين 1398 ساعت 23:03 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

حریف ذوب‌آهن با ۳ گل هم برنده نشد

تیم الوصل امارات قبل از دیدار آسیایی برابر نماینده ایران متوقف شد.

حریف ذوب‌آهن با ۳ گل هم برنده نشد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات از ساعت ۱۸:۲۵ امشب با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از آنها تیم الوصل امارات، حریف آسیایی ذوب‌آهن در استادیوم الفجیره، مهمان رده سیزدهمی بود.

الوصل بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶ روی پاس در عمق کایو و ضربه چیپ تماشایی علی صالح به گل رسید و ۱۰ دقیقه پس از آن هم با شوت پای چپ تماشایی رونالدو مندس به دومین گل مقابل الفجیره دست یافت.

در نیمه دوم نیز الوصل بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۵۲ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه عبدالله صالح گل سوم برابر الفجیره را به ثمر رساند، اما در ادامه مسابقه نتوانست از برتری خود محافظت کند و در دقیقه ۶۶ روی ضربه عبدالله النوبی دروازه خود را باز شده دید.

در حالی که بازی رو به اتمام بود، محمد بن یطو الجزایری در دقیقه ۸۹ برای دومین بار دروازه الوصل را باز کرد و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز هلال سعید در شلوغی محوطه جریمه گل سوم الفجیره را به ثمر رساند تا حریف آسیایی ذوب‌آهن در دیداری که با سه گل پیش بود، به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کند و با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

الوصل امارات در سه دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی و دو شکست داشته و سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مهمان ذوب‌آهن ایران است.

دیدگاه‌ها