کد خبر : 1605668 | 29 فروردين 1398 ساعت 10:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

رابی فاولر:

مانه می‌تواند بهترین بازیکن سال انگلیس باشد

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، بعد از درخشش سادیو مانه در جریان پیروزی دیشب لیورپول مقابل پورتو معتقد است مانه باید مثل استرلینگ و فن‌دایک، نامزد جایزه‌ بهترین بازیکن سال انگلیس باشد.

مانه می‌تواند بهترین بازیکن سال انگلیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش سادیو مانه در جریان پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو که دیشب در خانه پورتو در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اتفاق افتاد و به صعود لیورپول به نیمه‌نهایی منجر شد، رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول با تحسین مانه می‌گوید این ستاره سنگالی باید در کنار رحیم استرلینگ و ویرژیل فن‌دایک، یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس باشد.

 

1399031

 

مانه در بازی دیشب تیمش مقابل پورتو اولین کسی بود که قفل دروازه‌ها را باز کرد و در دقیقه 26 اولین گل لیورپول را به ثمر رساند. گل او در نگاه اول آفساید به نظر می‌رسید ولی با استفاده از تکنولوژی VAR تشخیص داده شد که سالم است و بازی ادامه پیدا کرد.

 

مانه با این گل حالا در جدول بهترین گلزنان لیورپول در چمپیونزلیگ، به همراه فیرمینو و صلاح با 14 گل زده در رتبه دوم جدول ایستاده است. رتبه اول این جدول به استیون جرارد، اسطوره لیورپول تعلق دارد.

 

اما رابی فاولر، دیگر اسطوره لیورپول با تحسین از عملکرد مانه در بازی دیشب گفت:" سادیو مانه پارسال هم عالی بود ولی درخشش صلاح باعث شد او کمتر از آنچه حقش بود مورد توجه قرار گیرد".

 

فاولر در ادامه گفت:" باورم نمی‌شود که وقتی صحبت از جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس می‌شود هیچکس اسم مانه را در کنار استرلینگ و فن‌دایک نمی‌آورد. سادیو مانه امسال بدون فراز و نشیب عالی بوده و این کم چیزی نیست".

 

 

دیدگاه‌ها