کد خبر : 1605678 | 29 فروردين 1398 ساعت 11:23 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال – الساحلی؛ فینال جام زاید در ورزشگاه العین

رقیب استقلال امشب اولین جام را می گیرد؟

امشب رقیب سرسخت استقلالی ها در گروه مرگ در نخستین فینال دشوار خود در اندیشه بالا بردن اولین جام است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر استقلال در بازی رفت گروه مرگ آسیا شوک به موقعی برای الهلالی ها بود چون بعد از این باخت ستاره های این تیم متمول و پرطرفدار شهر ریاض از خواب زمستانی بیدار شدند تا علاوه بر بازگشت به صدر جدول لیگ عربستان، مجوز حضور در فینال جام باشگاه های عرب را نیز گرفتند.


بعد از برد حماسی برابر الاهلی در ضیافت پنالتی ها که منجر به صعود الهلال به فینال جام زاید شد، زوران مامیچ و شاگردانش امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید العین به مصاف نجم الساحلی تونس می روند تا برای جام یک میلیون دلاری زاید خیز بردارند. بازگشت مرد کروات به ورزشگاهی که در آن طعم مربیگری در فینال جام باشگاه های جهان همین طور فینال لیگ قهرمانان آسیا را چشیده می تواند جالب توجه باشد.


این اولین فینال الهلالی ها در یک هفته دشوار پیش رو خواهد بود چون صدرنشین عربستان بعد از جدال با حریف تونسی باید راهی ابوظبی شود تا خود را برای دیدار برگشت با استقلال در گروه مرگ آسیا آماده کند، تقابلی که بسیاری از معادلات صعود در دشوارترین گروه تاریخ ACL را روشن خواهد کرد. از همین رو جدال امشب فینال جام زاید فرصت خوبی برای شفر و دستیارانش است تا شناخت بهتری از الهلال به دست بیاورند.

 

1399049

 

دیدگاه‌ها