کد خبر : 1605751 | 29 فروردين 1398 ساعت 17:35 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

جای کوتینیو باشم، از بارسلونا نمی روم

فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسا فصلی پر فراز و نشیب را در این باشگاه پشت سر می گذارد.

جای کوتینیو باشم، از بارسلونا نمی روم

به گزارش "ورزش سه"، فیبلیپه کوتینیو ژانویه 2018 بود که با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر، از لیورپول به بارسلونا پیوست.

شروع او خوب بود ولی رفته رفته دچار افت شد و حتی در مقطعی از فصل جاری با سوت های اعتراضی در نوکمپ نیز مواجه شد. در مورد او گفته می شود که تقاضای جدایی از بارسلونا کرده و قصد دارد چالشی جدید را تجربه کند. او دو شب پیش گل سوم بارسا را به منچستریونایتد زد و سپس شادی گل معناداری از خود نشان داد.

 

 

1399134

 

 

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسا در مورد کوتینیو به مارکا گفت:« از کوتینیو بسیار خوشم می آید. زمانی که در لیورپول بازی می کرد نیز بازی هایش را تعقیب می کردم. او خریدی گران قیمت برای بارسا بود و باشگاه روی او سرمایه گذاری زیادی کرده است اما او هنوز بازیکنی محبوب میان هواداران نیست.

برای اینکه تفاوت ها را رقم بزند، باید شخصیتی دیگر از خود نشان دهد. برای مثال در روزهای که مسی و سوارز گل نمی زنند، کوتینیو باید خودش را نشان دهد. او می تواند فصلی 25 گل به ثمر برساند و در بازی های مهم تاثیرگذار باشد.

جای او باشم، در این شرایط بارسا را ترک نمی کنم. اگر او از بارسا برود، همواره به عنوان بازیکنی شکست خورده به یاد آورده خواهد شد. بارسا باشگاه بزرگی است و کوتینیو می تواند همین امسال تمام جام را با بارسا ببرد. او باشگاهی بهتر از بارسا برای خودش پیدا نخواهد کرد.»

 

ریوالدو در مورد شادی گل جنجالی کوتینیو هم گفت:« حرکت کوتینیو، خوب نبود. او گل فوق‌العاده‌ای زد اما به نظر من هرگز گرفتن چنین ژستی روبه هواداران نمی‌تواند حرکت خوبی باشد. هواداران از کوتینیو انتقاد می‌کنند چون آنها می‌دانند که باید بیشتر از این‌ها به تیم کمک کند. نمی‌دانم که برای او در هفته اخیر چه اتفاقاتی رخ داده، او چه چیزی در روزنامه‌ها می‌خواند یا در تلویزیون می‌بیند اما شما باید به کارتان ادامه دهید و به بازی بعدی و گلزنی فکر کنید.»

 

 

1398614

 

دیدگاه‌ها