کد خبر : 1605794 | 29 فروردين 1398 ساعت 21:42 | 77.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دو مدعی اصلی لیگ قهرمانان باید در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر بروند و بسیاری پیروز این نبرد را فاتح لیگ امسال می دانند. اما این دیدار برابر فیلیپ کوتینیو و لوییس سوارز بسیار مهم است زیرا دو ستاره فعلی بارسا باید در مقابل تیم سابق خود به میدان بروند و کلوپ ضمن تمجید از آنها مدعی شد هر دو تیم برای مبارزه به میدان خواهند آمد.

 

کلوپ گفت: "صادقانه تنها چیزی که در حال حاضر من در مورد آن فکر می کنم بازی با کاردیف در روز یکشنبه است، اما من می توانم به این سوال پاسخ دهم زیرا از دو روز قبل مشخص شد که در صورت پیروزی مقابل پورتو، باید مقابل این دو بازیکن قرار بگیریم.

 

1399184

 

برای فیلیپ کوتینیو و لوییس سوارز رویارویی با تیم سابق شان بسیار ویژه است اما این دیدار برای ما نیز خاص است. آنها هر دو افسانه های لیورپول هستند و این یک دیدار فوق العاده است.

 

اما من فکر می کنم این یک بازی دوستانه نیست، بنابراین ما باید با آنها مبارزه کنیم و آنها نیز این کار را انجام خواهند داد. این که لیورپول نیمه نهایی اروپا در برابر بارسلونا بازی می کند و بسیار شگفت انگیز و خود یک پیام فوق العاده است و حالا ما سعی می کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد."

دیدگاه‌ها