کد خبر : 1605813 | 29 فروردين 1398 ساعت 22:44 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: بازی فراتر از لیگ بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز دو تیم فوتبالی فراتر از لیگ بازی کردند.

قلعه‌نویی: بازی فراتر از لیگ بود

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 5 بر 2 تیمش مقابل سایپا در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر, با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) گفت:  باید تشکر کنم از هواداران و تبریک بگویم به باشگاه سایپا. امروز دو تیم فوتبالی فراتر از لیگ بازی کردند. در بازی‌های گذشته موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوردیم که به گل تبدیل نمی‌شد, حتی در بازی با استقلال تعداد موقعیت‌های‌مان از این بازی بیشتر بود اما در این بازی فرصت‌ها به گل تبدیل شد. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم که امروز خیلی خوب ما را تشویق کردند.

 

وی با اشاره به رویارویی با علی دایی در این بازی گفت: از نظر سنی من از علی دایی بزرگ‌تر هستم اما دایی بزرگ فوتبال ماست. در همه جای دنیا این بزرگان را ایزوله و در محافل بین‌المللی از آنها استفاده می‌کنند اما ما در اینجا به دنبال این هستیم که آنها را بزنیم. ان‌شاءالله این افکار کثیف دیگر در فوتبال ما وجود نداشته باشد. دایی وجهه فوتبال ماست و در هر تیمی که بوده با کمترین امکانات, بهترین تیم را ساخته است.

 

سرمربی سپاهان راجع به برتری قاطع تیمش عنوان کرد: خدا و اهل بیت (ع) کمک کردند تا بعد از شکست مقابل استقلال با این پیروزی از وضعیت بدمان خارج شویم.

 

قلعه‌نویی در رابطه با اینکه چقدر برای قهرمانی در لیگ برتر امید دارد, تصریح کرد: با امید زنده هستیم. بعد از دیدار با استقلال گفتم که الحق و الانصاف  ما از نظر ایجاد موقعیت بهترین تیم نیم فصل دوم هستیم.  در بازی قبل مقابل استقلال به چیزی که حق‌مان بود نرسیدیم اما امروز خداراشکر رسیدیم. تا فردا خوش خواهیم بود و از فردا باید به دنبال بازی با پرسپولیس باشیم. فکر می‌کنم دیدار با پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌ها خواهد بود.

 

وی درباره اینکه در هفته‌های اخیر به  داوری اعتراض داشته و وضعیت قضاوت‌ها را در بازی‌های آخر لیگ چطور ارزیابی می‌کند, یادآور شد: بنده چه زمانی در هفته‌های گذشته درباره داوری حرف زده‌ام؟ جامعه داوری ما جامعه شریفی است اما ما هم جزو تیم‌های ضرر کرده از داوری هستیم. عدالت و شرافت داوری ما خوب است. فکر می‌کنم داوری ما فقط از لحاظ اقتصادی مشکل دارد. دپارتمان داوری, کمیته اخلاق و کمیته انضباطی همه چیز را رصد می‌کنند اما مطمئناً پاک‌ترین جای فوتبال ما همین قسمت داوری است. اخیراً فقط یکبار در رادیو خاطره‌ای از داوری گفتم که همه بعد از آن علیه‌ام شدند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با عدم حضور محمد ایرانپوریان در دیدار با پرسپولیس به دلیل دریافت کارت قرمز در این بازی, عنوان کرد: تعجب می‌کنم که چرا یک بازیکن با تجربه باید در یک سوم دفاعی حریف این اشتباه را انجام دهد و کارت دریافت کند. در این پست مهدی‌زاده و حسن جعفری را داریم که می‌توانیم از آنها برای بازی با پرسپولیس کمک بگیریم.

 

قلعه‌نویی راجع به اینکه چرا پنالتی سپاهان را کی‌روش استنلی نزد آن هم با وجود اینکه برای کسب عنوان آقای گلی با علیپور رقابت دارد, اظهار داشت: کی‌روش شرایط خیلی خوبی دارد و در این بازی دو گل زد و یک پنالتی گرفت اما در لحظه پنالتی مقداری دچار مصدومیت شد و برای همین پنالتی را به مهرداد (محمدی) دادیم تا بزند. اینجا منافع سپاهان و هواداران مهم است و به دنبال آقای گلی نیستیم. دنبال این هستیم که فوتبال زیبایی را ارائه دهیم. در نیم فصل دوم هیچ‌ تیمی به اندازه ما زیبا فوتبال بازی نمی‌کند. خوشحالم تیمی که سال‌ها شرایط خوبی نداشته است, الان فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها