کد خبر : 1605839 | 30 فروردين 1398 ساعت 09:12 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: در ناپل از پس یک تیم خیلی خوب برآمدیم

اونای امری، سرمربی آرسنال که تیمش دیشب ناپولی را 1-0 شکست داد تا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد عملکرد تیمش را تحسین کرد و گفت آرسنال نشان داد می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند.

امری: در ناپل از پس یک تیم خیلی خوب برآمدیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه ناپولی موفق شد این تیم ایتالیایی را 1-0 شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با حساب 3-0 بر این تیم غلبه کرده و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد. شاگردان امری دومین تیمی بودند که در فصل جاری موفق شدند ناپولی را در ناپل شکست دهند.

 

1399236

 

اونای امری بعد از بازی گفت:" من به بازیکنانم و عملکردشان واقعاً افتخار می‌کنم چون ما اینجا ثابت کردیم که می‌توانیم در مقابل تیم‌های خوبی که بازیکنان خوب دارند و در استادیوم‌هایی با جو فوق‌العاده بازی‌های خیلی خوبی انجام دهیم".

 

امری در ادامه گفت:" هدف ما این بود که کنترل توپ را بیشتر از حریف بدست بگیریم و به این ترتیب، بازی را در کنترل داشته باشیم. البته ما به همه هدف‌هایمان نرسیدیم ولی در نیمه اول خیلی خوب بودیم و ناپولی را به شدت پرس کردیم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" بارها راه یافتن به محوطه جریمه ناپولی به ما این امکان را داد تا بالاخره گلزنی کنیم. هدف اول ما امروز این بود که به گل برسیم و بازی را با پیروزی به پایان ببریم".

 

 

 

دیدگاه‌ها