کد خبر : 1605840 | 30 فروردين 1398 ساعت 09:29 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: بازی فقط 30 دقیقه ادامه داشت

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از شکست 1-0 دیشب تیمش مقابل آرسنال و حذف از لیگ اروپا گفت همه چیز برای تیمش ظرف 30 دقیقه تمام شد تا امیدهای ناپولی کاملاً نقش بر آب شود.

آنچلوتی: بازی فقط 30 دقیقه ادامه داشت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، دیشب در حالی در خانه خود، شهر ناپل، در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آرسنال رفته بودند که بازی رفت در لندن را با حساب 2-0 واگذار کرده بودند و کار سختی برای صعود به مرحله بعدی داشتند. اما وقتی در نیمه اول بعد از گذشت چیزی در حدود نیم ساعت، الکساندر لاکازت با ضربه آزاد دروازه  ناپولی را باز کرد، آنها برای صعود دیگر به چهار گل نیاز داشتند و کاملاً مشخص بود که شاگردان آنچلوتی دیگر امید خود را کاملا از دست داده‌اند.

 

1399238

 

آنچلوتی بعد از بازی گفت:" بازی امشب فقط 30 دقیقه طول کشید. بازی سختی بود ولی ما تا قبل از آن دقیقه دو فرصت خیلی خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و بن‌بست را بشکنیم".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" در این جور بازی‌ها، اتفاقاتی مثل این فرصتها باید به نفع شما رقم بخورد. بعد از گل آرسنال ما با موقعیتی غیرممکن روبرو بودیم و سرهای بازیکنان ما پایین افتاد و اعتماد به نفس‌ها از بین رفت".

 

کارلتو در ادامه اضافه کرد:" ما این اواخر در حمله دیگر زهردار نیستیم، کند و قابل پیش‌بینی شده‌ایم و حتی زمانی که فرصت بدست می‌آوریم در تمام کنندگی مشکل داریم. ما در این بازی سازمان تیمی‌مان را از دست دادیم، بدون تمرکز کار کردیم و سطح بازی‌مان به هیچ وجه در سطح بازی‌هایی که مقابل لیورپول و پاری سن ژرمن انجام داده بودیم نبود".

 

 

 

دیدگاه‌ها