کد خبر : 1605856 | 30 فروردين 1398 ساعت 11:23 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جدید ستاره سنگالی لیورپول

سادیو مانه بالاتر از مسی و رونالدو

سادیو مانه، ستاره لیورپول با پیشی گرفتن از مسی و رونالدو، رکورد بهترین نسبت گل به دقیقه در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.

سادیو مانه بالاتر از مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول که در این فصل برای قرمزهای آنفیلد فوق‌العاده ظاهر شده در یک رکوردشکنی دیگر با پیشی گرفتن از مسی و رونالدو، رکورد بهترین نسبت گل به دقیقه در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد. مانه در مراحل حذفی چمپیونزلیگ در هر 95 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

 

1399263

 

مانه با اینکه اخیراً تعداد گلهایش در مراحل حذفی چمپیونزلیگ را به 10 گل رسانده و به جدول بهترین گلزنان این مرحله وارد شده ولی رکورد نسبت گل به دقیقه او 12 دقیقه بهتر از رونالدو و 34 دقیقه بهتر از لیونل مسی است.

 

سادیو مانه در این فهرست از ستاره‌هایی مثل رابرت لواندوفسکی و نیمار هم جلوتر بوده و موفق شده از ستاره‌های بازنشسته‌ای مثل آندری شوچنکو و فیلیپه اینزاگی هم پیشی بگیرد.

 

1399264

میانگین گلزنی در دقیقه، مراحل حذفی لیگ قهرمانان

 

 آخرین گل مانه که دهمین گل او در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بود چهارشنبه شب در جدال لیورپول و پورتو به ثمر رسید. مانه گل اول لیورپول را زد تا قرمزهای آنفیلد در نهایت 4-1 به پیروزی رسیده و در مجموع دو بازی با نتیجه 6-1 پیروز شده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

 

مانه در لیگ برتر هم 18 گل به ثمر رسانده و یکی از نامزدهای اصلی آقای گلی فصل جاری لیگ انگلیس به حساب می‌آید. مانه تنها یک گل با رسیدن به دو صدرنشین مشترک جدول بهترین گلزنان لیگ برتر، محمد صلاح و سرخیو آگوئرو فاصله دارد.

 

 

دیدگاه‌ها