کد خبر : 1605910 | 30 فروردين 1398 ساعت 14:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیات مدیره ذوبی ها موافق با تمدید قرارداد 

ذوبی ها کی با منصوریان تمدید می کنند؟

نتایج خوب ذوبی ها در لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا باعث خواهد شد تا احتمال همکاری این تیم با علیرضا منصوریان ادامه پیدا کند.

ذوبی ها کی با منصوریان تمدید می کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، نتایج خوب ذوبی ها در ماه های اخیر که به همراه سرمربی جدید این تیم به دست آمد به احتمال فراوان باز هم علیرضا منصوریان را در صدر کادرفنی این تیم نگه خواهد داشت. اتفاقی که پس از پایان بازی های لیگ نتیجه نهایی درباره آن اعلام خواهد شد. این اتفاق در حالی می افتد که ذوبی ها پس از آزمون و خطاهای اولیه در شروع کار منصوریان با این تیم، در 11 دیدار اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکستی نپذیرفته و پس از هر دیدار با امتیاز زمین را ترک می کند. 


سخنگوی ذوبی ها که معتقد است نتیجه گیری این تیم در زمان حضور منصوریان کاملا متفاوت با قبل شده است درباره ادامه همکاری این باشگاه با این سرمربی گفت: با حضور علیرضا منصوریان کیفیت تیم بالا رفته است و اعضای هیئت مدیره باشگاه هم با وی کاملاً موافق هستند و کل اعضا او را صد در صد تأیید می‌کنند. 


او ادامه داد: قرارداد منصوریان با باشگاه تا پایان این فصل است و نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه برای تمدید قرارداد او بسیار مهم است. اتفاقی که در نهایت در پایان فصل و اتمام قرارداد او با باشگاه، از سوی طرفین درباره آن تصمیم گیری می شود.

دیدگاه‌ها