کد خبر : 1605930 | 30 فروردين 1398 ساعت 15:47 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

تاخت و تاز گربه ها در ورزشگاه فولادشهر(عکس)

در روزهای گرم و پرحرارت فوتبال ایران و رقابت برای قهرمانی، مسابقات لیگ برتر میهمانان ویژه و جذابی را به خود می بیند.

به گزارش" ورزش سه" گربه ها ایران را همیشه بیش از هر نقطه ای در این دنیا دوست داشته اند. آن ها با وجود همه سختی ها و تنگ خلقی های موجود ، توانسته اندبه هر سختی بود در دل مردم شهرهای مختلف باز کنند و حالا سرو کله شان همه جا پیدا می شود. نه فقط نزدیک قصابی ها و یا توی حیاط های سرسبز و خوش آب و هوا، که در استادیوم های ورزشی هم حضور دارند. 


در بازی پرسپولیس و ذوب آهن یکی از همین گربه ها بی توجه به همه اتفاقات درون زمین و روی سکوها ، هوس کرد که به سمت مخالف ورزشگاه برود و با مغز گربه ای اش نزدیک ترین مسافت را انتخاب کرد. البته که برایش مهم نبود که از وسط یکی از مهمترین بازی های فوتبال لیگ برتر ایران دارد عبور می کند و میلیون ها نفر تماشاگر تلویزیونی دارد. 


جالبی ماجرا اما اینجا است که آنقدر گربه ها خوب در زندگی ما ایرانی ها خودشان را جا کرده اند که هیچکسی از حضور این موجود پلنگی و زیبا شگفت زده نشد تا با خیال راحت عرض زمین را طی کرده و از کنار پای کمک داور عبور کند. نحوه دویدن این گربه و سرعتش اما شباهت عجیبی عموزاده عزیز و کمیابش ، یوز ایرانی دارد. 


شاید در روزهایی که اخبار خوشی از سرنوشت یوزایرانی ، نماد تیم ملی ایران به گوش نمی رسد ارتباط مثبت عمومیت جامعه با حیوانات کمی ماجرا را تلطیف کند. 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها