کد خبر : 1605939 | 30 فروردين 1398 ساعت 16:05 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای دیدار برابر نساجی قائمشهر

دارندگی و برازندگی؛یحیی همچنان با ترکیب بازی می‌کند

سرمربی پدیده برای دیدار امروز تیمش برابر نساجی باز هم از ترکیبی استفاده کرد که تغییرات آن نسبت به دیدارهای قبلی کاملا مشهود است.

دارندگی و برازندگی؛یحیی همچنان با ترکیب بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی دقایقی پیش نام 11 بازیکن مورد نظر خود را برای حضور در دیدار برابر نساجی قائمشهر اعلام کرد. ترکیبی که به نسبت بازی های اخیر باز هم تغییراتی در آن مشاهده کردیم. تغییراتی که البته در تیم گل محمدی و با تاکتیک های او و کادرفنی این تیم کاملا هماهنگ بوده  و بدین ترتیب می توان گفت یحیی و الهامی و دیگر اعضای کادرفنی پدیده برای هر دیدار این تیم انصافا نفرات موثر در تمرینات را انتخاب می کنند تا در ترکیب 11 نفره به میدان بروند. همین موضوع باعث شده تا پدیده را هرگز شبیه تیم هایی نبینیم که در اغلب بازی های لیگ از یک ترکیب ثابت سود می برند. 


سرمربی پدیده در این بازی از دو مدافع راست خود به طور همزمان استفاده کرده است. او پیش از این نیز دست به این کار زده بود اما این بار برخلاف همیشه از مرتضی منصوری در پست همیشگی دفاع راست استفاده کرده و برخلاف دفعات قبل از مرتضی آقاجان‌پور جوان برای اولین بار در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد. 


علی نعمتی و عبداله حسینی نیز دو مدافع میانی مشهدی ها برای حضور در این دیدار معرفی شدند. اکبر صادقی و مسعود ریگی نیز دو هافبک دفاعی پدیده در این بازی هستند. دو بازیکنی که پیش از این نیز بارها در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند و توانستند بازی خوبی با هماهنگی بالا از خود به جا بگذارند. 


تغییرات دیگر یحیی نیز  به مثلث هجومی این تیم باز می گردد. در حالی که محمدمهدی مهدی خانی، یونس شاکری و محمد قاسمی نژاد سه بازیکن هجومی پدیده در بازی های قبلی محسوب می شوند در بازی امروز جای خود را به سه بازیکن دیگر دادند و بدین ترتیب بهنام برزای مثل یکی دو بازی اخیر در نوک حمله و امین قاسمی نژاد و حسین مهربان نیز به عنوان دو بازیکن هجومی پشت مهاجم اصلی این تیم به میدان می روند. بدین ترتیب تنها امین قاسمی نژاد از بازیکنان هجومی اصلی پدیده در ترکیب این تیم حضور دارد و مهربان و برزای(که در بازی های اخیر در ترکیب به میدان رفته) از جمله بازیکنانی محسوب می شوند که کمتر از قاسمی نژاد به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها