کد خبر : 1605940 | 30 فروردين 1398 ساعت 16:15 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای شیرین استقلال با کاپیتانی خسرو (عکس)

کاپیتانی مدافع راست استقلال برای آبی ها بسیار خوش یمن بوده و این تیم در سه بازی موفق شده سه پیروزی ارزشمند به دست بیاورد.

به گزارش ورزش سه،  خسرو حیدری در این فصل فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده است  اما مصدومیت وریا غفوری باعث شد که این بازیکن در سه بازی برابر الهلال، سپاهان و ماشین سازی به ترکیب آبی ها برگردد که اتفاقا در این بازی‌ها استقلال نمایش خوبی هم داشته است.


خسرو حیدری در هر سه بازی که در ترکیب استقلال به میدان رفته با توجه به غیبت مهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته که در بازی با الهلال آبی ها به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کردند و  سپاهان و  ماشین سازی را هم با نتیجه یک بر صفر شکست دادند تا این تیم دوباره به کورس قهرمانی لیگ برتر و البته رقابت برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بر گردد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا با بازگشت وریا غفوری به ترکیب استقلال از بازی الهلال آیا این بازیکن در پست وینگر بازی می‌کند تا خسرو حیدری همچنان در ترکیب مانده یا شفر ترجیح می‌دهد دوباره مدافع باتجربه تیمش را روی نیمکت بنشاند.


البته خسرو حیدری در هر سه بازی که برای استقلال به میدان رفته که از زمین بازی تعویض شده اما در دقایقی که در زمین حضور داشته نمایش تاثیر گذاری در ترکیب آبی ها داشته است.

عکس: رضا سعیدی پور

 

1399358

 

1399359

دیدگاه‌ها