کد خبر : 1605942 | 30 فروردين 1398 ساعت 16:10 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه ویژه فدراسیون فوتبال هلند به آژاکسی ها

آژاکس آمستردام در عین شگفتی توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و ده روز دیگر باید به مصاف تاتنهام برود.

هدیه ویژه فدراسیون فوتبال هلند به آژاکسی ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که آژاکس بتواند تا این مرحله از لیگ قهرمانان صعود کند؛ به خصوص که در یک هشتم نهایی باید به مصاف رئال می رفت و پس از حذف ناباورانه رئال در یک چهارم نهایی نیز یوونتوس بزرگ با رونالدو را از پیش رو داشت.

 

 

1399360

 

 

آژاکس که تا پایان هفته 30 در لیگ هلند با تفاضل گل بهتر نسبت به آیندهوون در صدر قرار دارد، فردا و سه شنبه دو بازی فشرده را باید برگزار کند و سپس برای این تیم بازی مقابل خرافشاپ در روز یکشنبه هشتم اردیبهشت، پیش بینی شده بود.

هفته 33 لیگ هلند به دلیل تعطیلی ملی در هلند نمی تواند روزهای جمعه و شنبه، برگزار شود و از آنجا که آژاکس سه شنبه 10 اردیبهشت نیز باید به لندن برود و بازی رفت نیمه نهایی مقابل تاتنهام را برگزار کند، فدراسیون فوتبال هلند تصمیم گرفت هفته 33 را به تعویق انداخته و آن را 15 ماه می منتقل کند تا هفته 33 به هفته پایانی لیگ بدل شود.

فدراسیون فوتبال هلند پیش از بازی برگشت آژاکس با رئال نیز یک بازی این تیم را به تعویق انداخته بود چرا که صعود آژاکس اهمیت فراوانی برای هلند داشت و این کشور را دارای یک سهمیه قطعی در دور گروهی لیگ قهرمانان می کرد. تصمیمی که در آن مقطع با واکنش تند باشگاه آیندهوون روبرو شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها