کد خبر : 1605992 | 30 فروردين 1398 ساعت 18:32 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین شکست پدیده به ثبت رسید

بی‌موقع‌ترین باخت سپیدها در گرگ و میش قائمشهر

پدیده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نتوانست از پس حریف شمالی خود بربیاید. باختی که ششمین شکست مشهدی ها در لیگ هجدهم محسوب می شود.

بی‌موقع‌ترین باخت سپیدها در گرگ و میش قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، بدموقع ترین شکستی که نصیب پدیده در لیگ هجدهم و یا بهتر است بگوییم تاریخ این باشگاه شد امروز و در هوای ابری و بارانی قائمشهر به دست آمد. شاگردان گل محمدی که تا پیش از این به عنوان شگفتی سازترین تیم لیگ هجدهم شناخته می شدند و توانستند خود را در رده مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار دهند امروز و در حالی که در بازی رفت موفق شده بودند نساج ها را در خانه خود با سه گل شکست دهند با دریافت یک گل غافلگیرکننده سه امتیاز مهم دیداری که می توانست به مدعی بودن آنها کمک ویژه ای کند را در قائمشهر گذاشتند.


این باخت بدموقع، ششمین شکست پدیده ای ها در لیگ هجدهم محسوب می شود. آنها پیش از این برابر سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و دو بار مقابل پرسپولیس شکست را پذیرا شده بودند و با باختن در بازی برگشت برابر نساجی عدد 6 را در جدول رده بندی مقابل تعداد شکست های خود قرار دادند. این باخت پدیده پس از چهار بازی به دست آمد. رکورد نباختن این تیم دوازده هفته است که در ابتدای فصل به وقوع پیوست.

دیدگاه‌ها