کد خبر : 1606001 | 30 فروردين 1398 ساعت 19:18 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: با گواردیولا احساس همدردی می کنم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد حذف دراماتیک منچسترسیتی از لیگ قهرمانان صحبت کرد.

کلوپ: با گواردیولا احساس همدردی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رقیب مستقیم لیورپول در راه فتح لیگ برتر در دیداری عجیب در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام حذف شد و کلوپ در مورد این بازی و البته دیدار یکشنبه تیمش مقابل کاردیف و دشواری آن سخن گفته است.

 

دیدار با کاردیف: "همه بازی های پیش رو ما مهم و بزرگ هستند و در هیچکدام از آنها قبل از شروع ما برنده نیستیم. شاید همه در مورد بارسلونا فکر می کنند، اما قبل از بارسلونا ما باید مقابل کاردیف و هادرسفیلد بازی کنیم و اهمیت این دو دیدار به اندازه بازی های دیگر است.

 

1398114

 

نیل وارناک و کاردیف اعتماد به نفس زیادی پس از آخرین بازی به دست آورده اند و آن دیدار یک پیروزی بزرگ برابر اورتون بود. اگر کاردیف در آن بازی مغلوب شده بود دیگر مبارزه برای لیگ برتر به پایان رسید اما حالا شرایط برای همه تیم ها دوباره از نو شروع شده است.

 

همه چیز با هم گره خورده است و این همان چیزی است که فوتبال را هیجان انگیز می کند. آنها به شانس خود باور دارند و من هم اینگونه هستم، بنابراین باید نشان دهیم که برای این نبرد آماده هستیم."

 

حذف سیتی از لیگ قهرمانان: "فقط می توانم احساس همدردی با پپ گواردیولا داشته باشم. جریان بازی باور نکردنی بود و من چنین چیزی را احساس کردم. همه فکر می کردند توپ وارد دروازه شده و کل استادیوم جشن می گیرد اما VAR گل را مردود اعلام کرد. من می دانم که بعضی ها می گویند بدون VAR آن گل صحیح اعلام می شد اما گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و کسی تردیدی نداشت."

دیدگاه‌ها