کد خبر : 1606030 | 30 فروردين 1398 ساعت 20:19 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: رم و ناپولی باید الگوی اینتر باشند

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با رم حاضر شد.

اسپالتی: رم و ناپولی باید الگوی اینتر باشند

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای دشوار و متوالی نراتزوری در سری آ با جدال با رم آغاز خواهد شد و اینتر اگر قصد دارد برای دومین سال متوالی به لیگ قهرمانان راه یابد، باید در این دیدار خانگی برابر یکی از رقبای مستقیم خود به برتری دست یابد.

 

دیدار با رم: "اگر با تلاش فراوان به میدان نرویم حتی احتمال از دست دادن امتیاز مقابل تیم های کوچک تر نیز وجود دارد. اینتر شخصیت بالایی دارد اما باید این موضوع را در زمین نشان دهد. بازی اینتر با رم برای ما خیلی مهم است زیرا به نظر من الگوی ما در سری آ باید تیم هایی رم و ناپولی باشند که در چندسال اخیر همیشه در رتبه های بالا جدول لیگ قرار داشته اند."

 

1399432

 

درخشش آژاکس در لیگ قهرمانان: "ساختن تیم مانند آژاکس در سری آ بسیار دشوار بوده زیرا آژاکس فوتبال خوبی ارائه می دهد و بین گفتن این هدف و ساخت این تیم فاصله زیادی وجود دارد."

 

احتمال انتقال ادین ژکو به اینتر: "ما باید در رابطه با بازیکنان اینتر حرف بزنیم. ادین ژکو یک رقیب ترسناک است اما اینتر نیز لائوتارو مارتینز و ایکاردی را در اختیار دارد که عملکرد خوبی داشته اند و در مورد خریدهای جدید با پیر آسیلیو صحبت کنید."

 

مهاجم ثابت اینتر: "انتخاب یک بازیکن بین لائوتارو مارتینز و مائورو ایکاردی دشوار است زیرا هر دو نفر بسیار اماده بوده و لایق قرار گرفتن در ترکیب ثابت هستند."

دیدگاه‌ها