کد خبر : 1606034 | 30 فروردين 1398 ساعت 20:34 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم برای تیم جان می دهند؛

سرجیو: یک هفته نه، از اول سال تحت فشار بودیم

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت پس از پیروزی شیرین مقابل فولاد به تمجید از شاگردانش پرداخت.

سرجیو: یک هفته نه، از اول سال تحت فشار بودیم

به گزارش ورزش سه، پائولو سرجیو پس از دیدار فولاد و  صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم امروز یک بازی بسیار عالی انجام شد. بازی سختی داشتیم، به خصوص به خاطر تغییرات آب و هوایی نسبت به هفته گذشته و هوای گرم فعلی. بازیکنانم لایق بهترین‌ها هستند، چون بازی شایسته‌ای انجام دادند.

 

وی ادامه داد: زمانی که توپ در اختیار حریف بود، کار تیمی خوبی داشتیم و وقتی توپ در اختیار ما بود، نشان دادیم تیمی هستیم که می‌خواهیم برنده بازی باشیم. از این بابت و نیز به خاطر پیروزی مقابل تیمی بسیار قوی و عالی که امکانات عالی دارد، بسیار خوشحالم. فولاد یک مربی عالی دارد که قبل از بازی با او ملاقات کردم و از آشنایی با او بسیار خوشحال شدم. تمام این موارد، پیروزی ما را خاص و ویژه کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه فولاد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، تصریح کرد: حریف در نیمه اول کارهای تاکتیکی اجرا کرد که ما نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فولاد بازیکن ژاپنی خود را به سمت راست آورد و در ابتدای بازی نتوانستیم آنها را ببندیم، اما متوجه شدیم که می‌خواهند چه کنند. پس از سازگاری بازیکنان ما با شرایط زمین، عملکرد بسیار خوبی داشتیم.


سرجیو خاطرنشان کرد: می‌دانستیم اگر به گل برسیم، فشار روانی به حریف وارد می‌کنیم. وقتی بالوتلی را وارد زمین کردیم، به این نکته توجه می‌کردیم. من از شیوه بازی فولاد انتقاد نمی‌کنم، اما ما متوجه شدیم که فولاد می‌خواهد چه کند. زمانی که یک بر صفر از حریف عقب بودیم، اولین جابه‌جایی ما این بود که به تیم‌مان بفهمانیم چگونه می‌شود بهتر دفاع کرد. پس از اینکه توانستیم خوب دفاع کردن را بفهمیم، به ضدحملات چشم داشتیم. شیرازه تیم فولاد پس از گل دوم ما از هم پاشید.

 

وی درباره اینکه فشار از تیمش پس از یک هفته اخیر برداشته شد، گفت: ما از هفته گذشته تحت فشار نبودیم، بلکه از ابتدای سال تحت فشار بودیم. امروز ماکومبا کانجی را که در دیدار قبلی خیلی به درد ما خورد، در اختیار نداشتیم. به خاطر مصدومیت جزئی که ماکومبا با آن مواجه بود، تلاش کردیم به او استراحت بدهیم تا برای بازی بعدی آماده‌اش کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تمام بازیکنان تیمش، کارشان را به خوبی انجام دادند، اظهار داشت: گاهی مردم صحبت می‌کنند که چه بازیکنی را در چه پستی بازی بدهیم. این در حالی است که ما هر روز با بازیکنان سر و کار داریم و ممکن است مردم، اطلاعات دقیقی از بازیکنان نداشته باشند.

 

سرجیو با تمجید دوباره از شاگردانش تصریح کرد: وفا هخامنش و مصطفی احمدی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنان ما هستند که حاضرند جان‌شان را برای تیم ما بدهند. این دو امروز در شرایطی برای ما بازی کردند که مصدومیت جزئی داشتند و ما به آنها نیاز داشتیم. من عاشق این بازیکنانی هستم که قلب‌شان را برای تیم می‌دهند.

 

وی در پاسخ به پرسشی درمورد آینده‌اش در تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: صحبت درباره فصل آینده زود است.

دیدگاه‌ها