کد خبر : 1606046 | 30 فروردين 1398 ساعت 21:21 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

عزم دسته جمعی برای خشک نشدن سپیدرود

تیم نادر دست نشان حالا امید زیادی به بقا در لیگ برتر دارد و می خواهد حضور خود را تمدید کند.

عزم دسته جمعی برای خشک نشدن سپیدرود

به گزارش ورزش سه، بعد از آن برد بزرگ خانگی برابر تراکتورسازی پر مهره و مدعی در خانه، تیم دست نشان هزاران کیلومتر دورتر از خانه و در جم توانست دو مرتبه از شکست فرار کند تا در هفته تساوی نفت مسجد سلیمان باز هم این تیم شمالی فاصله را با رقیب خود حفظ کند.


سپیدرودی ها حالا برای کاهش فاصله با نفت مسجد سلیمان ۴ دیدار سخت پیش رو دارند که مهم ترین آن قطعا بازی رو در رو در خارج از خانه است. قبل از آن دیدار تیم دست نشان در خانه میزبان فولاد کم انگیزه قطبی است و امید زیادی به نتیجه گیری برابر این تیم دارد.


پس از این دیدار و در خارج از خانه سپیدرود به مصاف رقیب اصلی خود و فیروز کریمی در مسجد سلیمان می رود و سپس در خانه برابر نساجی دربی شمال را برگزار می کند؛ دیدار با تیمی که حال خوبی دارد و هر چند کم انگیزه اما پر توان است و به اصول بازی در چمن مصنوعی کاملا آگاه.


آخرین دیدار سپیدرود رشت برابر استقلال در تهران است و شمالی های قرمز پوش با اعتماد به نفس شکست تراکتور سازی پا به آن خواهند گذاشت.


تلاش و روحیه تیم دست نشان مشخص می کند که عزمی گروهی در رشت برای حفظ نماینده استان بر قرار است و دیگر کسی نمی خواهد نظاره گر مرگ سپیدرود باشد.

 

خبرنگار: جعفر شاملو

دیدگاه‌ها