کد خبر : 1606078 | 31 فروردين 1398 ساعت 09:16 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مسی الماسی درخشان و ستاره‌ای بی‌نظیر است

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا با ستایش از ستاره آرژانتینی این تیم لیونل مسی می‌گوید او مثل الماسی درخشان همه را شگفت‌زده کرده و همچنان به درخشش ادامه می‌دهد.

والورده: مسی الماسی درخشان و ستاره‌ای بی‌نظیر است

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا با تمجید از عملکرد خارق‌العاده لیونل مسی در فصل جاری می‌گوید او همچون الماسی درخشان به درخشش ادامه می‌دهد ولی درخشش او به گونه‌ای است که در نگاه اول به نظر می‌رسد برای این درخشش خارق‌العاده هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهد.

 

1399289

 

لیونل مسی در فصل جاری با پیراهن بارسلونا عملکردی خارق‌العاده داشته، در رقابتهای مختلف 45 گل به ثمر رسانده، تیمش را صدرنشین لالیگا کرده و به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسانده است.

 

مسی در 29 مسابقه لالیگا 33 گل به ثمر رسانده و در هشت مسابقه اخیر بارسا در لیگ اسپانیا 12 بار گلزنی کرده است.

 

مسی روز سه‌شنبه گذشته در جریان پیروزی 3-0 بارسا بر منچستریونایتد در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم درخششی استثنایی داشت و با به ثمر رساندن دو گل نقش اصلی را در رسیدن غول کاتالان به نیمه‌نهایی بازی کرد.

 

ارنستو والورده که در آستانه بازی امروز تیمش  مقابل رئال سوسیداد با خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره مسی گفت:" دلم می‌خواست می‌توانستم با استفاده از کلمات، درخشش خارق‌العاده مسی را توصیف کنم ولی آخر درباره لئو چه می‌توان گفت؟".

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" مسی در حال شکست همه رکوردها است. او کاری کرده که مردم همیشه از او انتظار درخشش‌های خاص دارند و مسی هم هیچوقت آنها را ناامید نمی‌کند. ما در بارسلونا می‌دانیم او کیست و در سراسر دنیا چه اهمیت و چه جایگاهی دارد و از این واقعیت لذت می‌بریم".

 

 

دیدگاه‌ها