کد خبر : 1606126 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:29 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آژاکس: تاتنهام تیم فوق‌العاده‌ای است

اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس، شگفتی‌ساز امسال چمپیونزلیگ که تیمش باید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام برود با ستایش از این تیم انگلیسی می‌گوید تاتنهام تیمی فوق‌العاده است.

سرمربی آژاکس: تاتنهام تیم فوق‌العاده‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام، که تیمش باید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت به مصاف تاتنهام برود، می‌گوید آژاکس نسبت به تاتنهام روی کاغذ شانس کمتری دارد و تیم انگلیسی یک تیم فوق‌العاده است.

 

آژاکس که امسال شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان بوده و با حذف کردن دو غول بزرگ رئال مادرید و یوونتوس به نیمه‌نهایی رسیده حالا در این مرحله باید با شاگردان پوچتینو روبرو شود. تاتنهامی که در مرحله قبلی تیم بزرگ منچسترسیتی را حذف کرده و حالا در نیمه‌نهایی منتظر شاگردان تن‌هاگ خواهد بود.

 

1398695

 

اریک تن‌هاگ درباره بازی پیش روی تیمش با تاتنهام گفت:" قبل از هر چیز باید بگویم که حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای ما موفقیت بسیار عظیمی است. ما می‌دانیم در این مرحله با حریفی فوق‌العاده روبرو خواهیم شد و تاتنهام برایمان یک چالش بزرگ دیگر خواهد بود".

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" تاتنهام تیم فوق‌العاده‌ای است. ولی اگر به آژاکس یا تیمهای دیگر هلندی نگاه کنید، ما همیشه از نظر مالی نسبت به تیمهای انگلیسی یا لیگهای بزرگ اروپایی روی کاغذ کوچکتر هستیم. ولی بعضی وقتها کوچک‌ترها برنده می‌شوند. ما در مقابل رئال و یوونتوس هم روی کاغذ بازنده بودیم ولی با اعتماد به نفس برنده شدیم".

 

دیدگاه‌ها