کد خبر : 1606130 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:40 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

بنرهایی که بازی حساس جم را متوقف کرد(عکس)

وجود دو بنر اعتراضی روی سکوهای ورزشگاه تختی جم باعث توقف چند دقیقه مسابقه پارس جنوبی و سپیدرود شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند؛ بازیکنان این تیم قبل از بازی با سپیدرود در پست مشترک اینستاگرامی نسبت به شرایط گلایه و عنوان کردند فقط به عشق هواداران به میدان می روند و بعد از بازی با نماینده رشت در لیگ برتر تصمیمی می گیرند که عواقبش برعهده مسئولان است.


شرایط ویژه باشگاه پارس جنوبی به سکوهای ورزشگاه جم نیز کشیده شد و هواداران این تیم در جریان بازی روز گذشته بنرهای اعتراضی به ورزشگاه آوردند. دو بنر با محتوای «سهم شما سود گاز، سهم ما دود و آه؛ عدالت کجایی» و «وزیر نفت، استاندار، نماینده مجلس: ما هواداران پارس جنوبی جم آتشیم، زیر خاکستریم، بهوش باشید، شعله ور نشویم» از شروع بازی دیدار پارس جنوبی و سپیدرود روی سکوها بود که همین موضوع دخالت سلیمانی ناظر مسابقه را در پی داشت. ناظر این بازی بعد از گذشت چند دقیقه از شروع مسابقه دستور جمع آوری این بنرها از روی سکوها را صادر کرد و به همین خاطر بازی چند دقیقه ای متوقف شد.


جالب اینکه تا زمان جمع آوری این بنرها از روی سکوهای ورزشگاه تختی هواداران پارس شعارهایی را علیه مسئولان استانی بوشهر و شهرستان جم سر دادند و خواهان حل مشکلات مالی تیم شان شدند.


عکس: مهدی مهران نژاد

 

دیدگاه‌ها