کد خبر : 1606136 | 31 فروردين 1398 ساعت 13:23 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت احتمالی نیمار به میادین از فردا

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار، ستاره برزیلی این تیم که به دلیل مصدومیت مدتها در میادین حاضر نبوده ممکن است روز یکشنبه در مقابل موناکو به میدان برود.

بازگشت احتمالی نیمار به میادین از فردا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره زمان بازگشت دوباره نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به میادین، توماس توخل سرمربی PSG امروز درباره وضعیت نیمار با خبرنگاران گفت و گو کرد و گفت مصدومیت او بهبود یافته و نیمار حتی ممکن است روز یکشنبه در بازی PSG و موناکو در لیگ1 فرانسه به میدان برود.

 

1397281

 

نیمار که در فصل جاری برای PSG سیزده بازی در لیگ فرانسه انجام داده و 13 گل به ثمر رسانده از ماه ژانویه به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده. پاری سن ژرمن فردا در حالی در لیگ1 فرانسه به مصاف موناکو می‌رود که در صورت پیروزی بر این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش پارک دو پرنس، برای هشتمین بار قهرمان فرانسه خواهد شد.

 

در زمانی که نیمار به دلیل مصدومیت قادر به بازی برای PSG نبود این تیم با شکست 3-1 مقابل منچستریونایتد از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 

در روزهای اخیر و با مصدومیت ادینسون کاوانی و عدم آمادگی کامل چند بازیکن کلیدی دیگر، پاری سن ژرمن از سه بازی اخیر خود در لیگ فرانسه تنها قادر به کسب یک امتیاز بوده است.

 

دیدگاه‌ها