کد خبر : 1606308 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 10:45 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

چهار غول انگلیسی به دنبال ستاره مراکشی آژاکس

دیلی‌میرر مدعی شد چهار باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی به دنبال انتقال حکیم زیاش ستاره مراکشی آژاکس هستند و تلاش برای جذب او را آغاز کرده‌اند.

چهار غول انگلیسی به دنبال ستاره مراکشی آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیاش، ستاره مراکشی و بازی‌ساز آژاکس مورد توجه باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و روزنامه دیلی‌میل می‌گوید در تابستان پیش رو بین چهار باشگاه بزرگ انگلیسی، نبردی برای به خدمت گرفتن او در خواهد گرفت. زیاش 26ساله امسال در یکی از درخشان‌ترین فصل‌های آژاکس در سالهای اخیر نام خود را به نام یکی از ستاره‌های اصلی این تیم هلندی مطرح کرد.

 

1381862

 

میرر مدعی است منچستریونایتد و منچسترسیتی، زیاش را به دقت زیر نظر دارند و لیورپول و آرسنال هم او را به عنوان یکی از هدفهای اصلی خود در فصل نقل و انتقالات انتخاب کرده‌اند.

 

زیاش در فصل جاری برای آژاکس 19 گل به ثمر رسانده و 20 پاس گل داده است. البته زیاش تا پایان سال 2021 با آژاکس قرارداد دارد ولی بر اساس بند آزادسازی موجود در قرارداد او اگر تیمی خواهان جذب زیاش باشد می‌تواند با پرداخت 25 میلیون پوند به باشگاه هلندی او را از این تیم جدا کند.

 

زیاش یکی از ستاره‌های تیم ملی کشورش مراکش هم هست و تا کنون برای شیرهای اطلس 23 بازی ملی انجام داده و 12 گل ملی به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها