کد خبر : 1606314 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 11:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای هیچ کاری از خانه بیرون نمی‌روم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه بازی حساس تیمش مقابل کاردیف در هفته سی و پنجم لیگ برتر به سوالات خبرنگاران درباره رقابت نفس‌گیر لیورپول و سیتی برای قهرمانی پاسخ داد.

کلوپ: برای هیچ کاری از خانه بیرون نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در پایان هفته سی و چهارم لیگ برتر با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم جدول قرار دارد امروز به خانه کاردیف می‌رود و فرصت دارد تا بار دیگر تا پیش از بازی بعدی سیتی، به صدر جدول راه یابد. درحالیکه چهار بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و رقابت بین دو تیم صدرنشین به اوج رسیده، یورگن کلوپ در آستانه بازی امروز تیمش با کاردیف به سوالات خبرنگاران درباره این شرایط پرتنش پاسخ داد.

 

یورگن کلوپ در سخنان خود به این اشاره کرد که آنقدر هیجان زده است که خودش را در خانه حبس کرده و عملاً به جز مواردی که به فوتبال ربط نداشته باشد از خانه بیرون نمی‌رود. کلوپ در این باره گفت:" من اصلاً از خانه بیرون نمی‌روم، مگر اینکه به خاطر فوتبال باشد. اصلاً چرا باید بروم؟ در خانه آنقدر شلوار جین دارم که تا 20 سال دیگر برایم کافی است. برای همین به خرید نمی‌روم. می‌توانم حدس بزنم که شهر حس و حال خوبی دارد ولی نیازی ندارم که بیرون بروم و این را از نزدیک ببینم یا بشنوم".

 

1399773

 

کلوپ در ادامه به نامزدی ویرژیل فن‌دایک برای جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس اشاره کرد و گفت:" اگر فن‌دایک جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس را نبرد ناراحت می‌شوم؟ بله البته. فن‌دایک فصل درخشانی داشته و صد در صد لیاقت این جایزه را دارد. همانطور که پارسال وقتی صلاح این جایزه را برد ما خوشحال شدیم چون واقعاً حقش بود امسال هم اوضاع از همین قرار است. بله من اگر ویرژیل این جایزه را ببرد بسیار خوشحال خواهم شد".

 

1399774

 

کلوپ درباره رقابت نفس‌گیر لیورپول و سیتی برای قهرمانی گفت:" فکر کنم بشود گفت که این بزرگترین رقابت برای قهرمانی در طول تاریخ است. نمی‌دانم ولی آخر ببینید، چهار تیم دیگر هم هستند که دیوانه‌وار برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ می‌جنگند و همه احتمالا فصل را با بیشتر از 70 امتیاز تمام می‌کنند. این واقعا فوق‌العاده است".

 

دیدگاه‌ها