کد خبر : 1606422 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 21:48 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: چرا علیه بیل سوت می زنید؟

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با بیلبائو به دفاع از گرت بیل پرداخت.

زیدان: چرا علیه بیل سوت می زنید؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری که کریم بنزما ستاره شماره یک آن بود و سه گل به ثمر رساند، موفق شد 3-0 بر بیلبائو غلبه کند. در این بازی گرت بیل بازهم با سوت های اعتراضی مواجه شد.

 

 

1399937

 

 

جریان بازی:« نمایش خوبی در طول مسابقه داشتیم. همه از نیمه دوم حرف می زنند ولی نیمه اول هم برتر از حریف بودیم و فقط نتوانستیم گل بزنیم. از همه چیز راضی هستم. بیلبائو سعی در جبران گل داشت ولی هرگز کنترل بازی را از دست ندادیم. با زدن گل اول هم شرایط مان بسیار بهتر از قبل شد.»

 

زیدان در مورد شرایط خط دفاع رئال گفت:« بیلبائو روی ضربات ایستگاهی و توپ های دوم تیم خطرناکی بود ولی حتی یک موقعیت روی این ضربات به آنها ندادیم و فقط ضربه اینیاکی ویلیامز در دقایق پایانی، تنها بخت بیلبائو بود. برای هر دروازه بان و دفاعی، بسته ماندن دروازه اهمیت بالایی دارد. در این بازی از هر نظر شایسته برد بودیم و نمی توانم از مدافعان ناراضی باشم. پنجشنبه یک بازی دشوار و خطرناک برابر حریفی چون ختافه داریم که برای سهمیه لیگ قهرمانان می جنگد. باید ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم.»

 

زیدان ادامه داد:« این شاید بهترین بازی ما پس از بازگشت من بود. در نیمه اول فقط گل نزدیم ولی با زدن گل اول، از لحاظ روحی شرایط بسیار بهتر شد. در فوتبال گاهی در چند دقیقه همه چیز عوض می شود. در حملات بسیار خوب و متمرکز بودیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم.»

 

 

1399908

 

 

هت تریک بنزما:« چیزی در مورد کریم تغییر نکرده است. همه می دانیم که او تا چه اندازه برای تیم مفید است. درخشش او تحسین برانگیز است و برایش بسیار خوشحالم. کریم اعتماد به نفس بالایی دارد و همیشه به دنبال پیشرفت است.»

 

سوت ها علیه بیل:« گرت یک موقعیت گلزنی داشت و دوست داشتم گل شود. خیلی نمی خواهم وارد این مبحث سوت های اعتراضی شوم ولی درک نمی کنم چرا علیه بیل سوت می زنند ولی مثلا ایسکو را تشویق می کنند.»

 

براهیم دیاز:« او را به خوبی می شناسم و از اینکه همیشه رو به دروازه حرکت می کند و میل به هجوم دارد، خوشم می آید. براهیم بازیکنی دوپاست و عاشق همکاری با هم تیمی ها و پاس گل دادن است. او هم مثل بیل یک موقعیت داشت و می توانست گلزنی کند. مدت زمان کمی در زمین بود ولی خیلی دوست داشتم که به گل می رسید.»

 

دیدگاه‌ها