کد خبر : 1606448 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: پروژه پاری سن ژرمن ادامه دارد

بعد از آنکه پاری سن ژرمن دیشب با هت‌تریک کیلیان امباپه موفق شد قهرمانی زودهنگام خود در لیگ1 را جشن بگیرد، ستاره جوان فرانسوی گفت این قهرمانی پایان راه نیست و پروژه PSG ادامه دارد.

امباپه: پروژه پاری سن ژرمن ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در سه هفته گذشته هر بار فرصت این را داشت که قهرمانی زودهنگام خود در لیگ1 فرانسه، دسته برتر فوتبال باشگاهی این کشور را قطعی کند، در هر سه هفته از رسیدن به این هدف بازماند تا این قهرمانی سرانجام دیشب و در استادیوم خانگی باشگاه، پارک دو پرنس بدست آید.

 

1399963

 

کیلیان امباپه، ستاره جوان فرانسوی PSG دیشب هت‌تریک کرد تا مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش مقابل موناکو و قهرمانی در لوشامپیونا بازی کند. پاری سن ژرمن دیشب در هفته سی و سوم لیگ1 یعنی پنج هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا نشان دهد در فوتبال باشگاهی فرانسه از چه اقتداری برخوردار است.

 

کیلیان امباپه در پایان بازی از قهرمانی PSG ابراز خوشحالی کرد و گفت با وجود ناکامی تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا، هنوز چیزی برای این تمام نشده و پروژه بزرگ پاری سن ژرمن ادامه دارد.

 

امباپه در پایان بازی گفت:" از قهرمانی‌ تیم و اینکه توانستم در این قهرمانی نقشی داشته باشم واقعاً خوشحالم. ولی فصل هنوز تمام نشده و من می‌خواهم باز هم به گلزنی ادامه بدهم".

 

ستاره جوان فرانسوی در ادامه گفت:" ما از بابت اتفاقی که در لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد افتاد هنوز هم ناراحتیم ولی پروژه پاری سن ژرمن ادامه دارد. در این شکی نیست که ما از خودمان در لیگ قهرمانان انتظار بیشتری داشتیم ولی نباید اجازه بدهیم که شکست‌های مقطعی روحیه‌مان را تخریب کند".

 

 

دیدگاه‌ها