کد خبر : 1606449 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 10:16 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نیمار در شب قهرمانی PSG

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بعد از سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، دیشب در بازی مقابل موناکو وارد زمین شد تا در جشن قهرمانی PSG هم شرکت داشته باشد.

بازگشت نیمار در شب قهرمانی PSG

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از سه ماه پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه پا از میادین دور بود ولی او دیشب در جریان دیدار PSG و موناکو در هفته سی و سوم لیگ1 فرانسه، در نیمه دوم به میدان رفت تا بازگشت دوباره خود به میادین فوتبال را اعلام کند.

 

1399965

 

نیمار از روز بیست و سوم ژانویه که در بازی مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه مصدوم شده و از زمین بیرون رفته بود تا پیش از دیشب دیگر در هیچ مسابقه‌ای بازی نکرده بود. در ماه‌های گذشته بارها گفته شد که نیمار شاید دیگر نتواند تا پایان فصل برای PSG به میدان برود. اما نیمار از اوایل آوریل به تمرینات بازگشت تا نشان دهد قصد دارد هر چه زودتر پا به توپ شود.

 

دیشب در پاریس، درحالیکه قبل از شروع بازی PSG و موناکو، به دلیل تساوی لیل و تولوز، قهرمانی پاریسی‌ها در لوشامپیونا قطعی شده بود، توماس توخل نام نیمار را در فهرست ذخیره‌هایش اعلام کرده بود تا ستاره برزیلی از ابتدای بازی روی نیمکت تیمش بنشیند.

 

و سرانجام بین دو نیمه لحظه‌ای که نیمار مدتها انتظارش را می‌کشید از راه رسید تا درحالیکه PSG با دو گل امباپه با نتیجه 2-0 از حریف پیش بود نیمار به اشاره توخل به جای لیوین کورزاوا به میدان برود.

 

 

دیدگاه‌ها