کد خبر : 1606474 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 11:35 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال باید از لحظات برای قهرمانی بهره ببرد

قربانی: امیدوارم جام در تهران بماند

مدافع سابق استقلالی ها شانس این تیم را برای قهرمانی خیلی زیاد می داند گرچه اعتقاد دارد رقیب سنتی آنها نیز از شانس و تجربه خوبی در راه تکرار قهرمانی برخوردار است.

قربانی: امیدوارم جام در تهران بماند

به گزارش "ورزش سه"، کورس قهرمانی در لیگ هجدهم این روزها حسابی داغ شده است. مدعیان هر روزی که به پایان فصل نزدیک می شود با جدیت بیشتر در پی رسیدن به جام قهرمانی هستند. مربع قهرمانی میان تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی باعث شده تا کورس قهرمانی داغ تر از همیشه پیش برود تا روزهای پایانی پیش رو با حساسیت بیشتری برگزار شود.


پیروز قربانی مدافع سابق استقلال پیرامون شرایط این روزهای لیگ برتر گفت:« جذابیت حاکم بر لیگ فوق العاده بالا است. خیلی وقت بود شاهد چنین رقابت نزدیکی در راه قهرمانی همین طور بقا در لیگ نبودیم و این می تواند پیامدهای خوبی برای فوتبال باشگاهی ایران داشته باشد».


او ادامه داد:« شخصا اعتقاد دارم قهرمان لیگ از بین استقلال و پرسپولیس انتخاب می شود که در این بین شانس استقلال می تواند بیشتر هم باشد البته به این شرط که شفر و شاگردانش از لحظات برای قهرمانی بهره ببرند نه این که به لحظه لحظه فرصت های خود لگد بزنند».


بازیکن سابق آبی های پایتخت که خود سابقه قهرمانی در لیگ را دارد، تصریح کرد:« از آن جا شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر می دانم که سه مدعی دیگر بازی های مستقیم زیادی با هم در هفته های باقی مانده دارند و این بهترین فرصت برای استقلال است تا فرار بزرگ در راه قهرمانی را آغاز کند».


قربانی در پایان گفت:« امیدوارم جام امسال در تهران بماند و توسط استقلال بالای سر برود گرچه نباید از پرسپولیس هم غافل شد چون هم تیم خوبی دارد هم تجربه بودن در این شرایط و مدیریت کامل آن را بهتر از هر تیم دیگری دارد».

دیدگاه‌ها