کد خبر : 1606491 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 12:26 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان پلی آف صعود به لیگ یک مشخص شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم های دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، مقرر شد در این بازی ها ده درصد ظرفیت استادیوم به تماشاگران تیم میهمان اختصاص داده شود. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته نیروی زمینی میزبان بازی رفت شد و بازی برگشت هم در خانه تیم داماش گیلان برگزار می شود. بازی رفت روز یکشنبه هشتم اردیبهشت در تهران و بازی برگشت هم یک هفته بعد یعنی روز یکشنبه 15 اردیبهشت در رشت برگزار می شود.

 

گفتنی است رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور این فصل در دو گروه 13 تیمی در جریان بود که در گروه الف خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری و در گروه ب آرمان گهر سیرجان با مربیگری قاسم شهبا اول شدند و به طور مستقیم به لیگ یک صعود کردند و چهره سومین تیم صعودکننده هم در بازی تیم های دوم یعنی داماش گیلان تیم دوم گروه الف و نیروی زمینی تیم دوم گروه ب مشخص خواهد شد.

 

در گروه الف خوشه طلایی با 54 امتیاز قهرمان شد و تیم داماش گیلان هم با 47 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد. داماش گیلان هم چنین موفق به صعود به دیدار پایانی جام حذفی شده است. در گروه ب قهرمانی به تیم آرمان گهر سیرجان رسید با 44 امتیاز. تیم نیروی زمینی هم با مربیگری امیدرضا روانخواه و با 43 امتیاز راهی مرحله پلی آف شد. با  این حساب باید گفت در این فصل از بازی های دسته دوم تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری بهترین تیم بازی ها بود به این خاطر که 54 امتیاز کسب کرد. 16 پیروزی در 24 بازی در کارنامه این تیم دیده می شود. این تیم هم چنین با 12 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی بازی ها شده است.

 

1400005

دیدگاه‌ها