کد خبر : 1606522 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 14:05 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی بایرن: 5 دقیقه بازی برای من کافی نیست

رناتو سانچس، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ از اینکه در بازی این تیم مقابل برمن دقایق کوتاهی در زمین بازی کرده ناراضی است و می‌گوید پنج دقیقه بازی کردن برای او کافی نیست.

ستاره پرتغالی بایرن: 5 دقیقه بازی برای من کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی بایرن مونیخ و برمن در بوندس‌لیگا، رناتو سانچس ستاره پرتغالی بایرن در دقیقه 87 به جای گنابری وارد میدان شد. سانچس در پایان بازی از بازی کم خود در میدان عصبانی بود و به خبرنگاران گفت پنج دقیقه بازی در میدان برای او کافی نیست. این صحبتهای اعتراضی بایرن به گزارش زود دویچه زایتونگ در بایرن مونیخ جنجالی شده است.

 

1345303

 

در پایان بازی که با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید سانچس به خبرنگاران گفت:" پنج دقیقه بازی کردن برای من کافی نیست".

 

سانچس اخیراً چند بار دیگر هم عدم رضایت خود از وضعیتش در بایرن را رسانه‌ای کرده است. او در ماه مارس در گفتگو با نشریه کیکر به انتقاد تند از اوضاع خود در تیم باواریایی پرداخته بود. سانچس در آن مصاحبه گفته بود نمی‌داند چرا سرمربی بایرن به او نمی‌گوید که علت بازی نکردنش چیست.

 

با اینحال سانچس روز شنبه بعد از پیروزی بایرن مقابل برمن برای اینکه تا حدودی از زهر انتقادهایش بکاهد در پایان صحبت‌هایش به این اشاره کرد که در هر صورت پیروزی تیم برای او اهمیت بیشتری دارد.

 

سانچز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" با اینکه پنج دقیقه برای من کافی نیست ولی پیروزی تیم را مهمتر می‌دانم. ولی نمی‌دانم در آینده برای من و باشگاه بهتر است که فروخته شوم یا به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری منتقل شوم. باید منتظر بمانیم و ببینیم".

 

دیدگاه‌ها