کد خبر : 1606548 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 16:30 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان – 2

یک بازیکن ایرانی در میان بهترین گلزنان آسیایی

مهاجم تیم ذوب آهن را می توان تنها گلزن ایرانی دانست که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود.

یک بازیکن ایرانی در میان بهترین گلزنان آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا 2019 به میدان می روند اما در میان مهاجمان و اساسا بازیکنان حاضر در این تیم ها، تنها یک بازیکن موفق شده بیش از یک بار گلزنی کند و خود را وارد لیست بهترین گلزنان کند. امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم ذوب آهن که در میانه های لیگ خود را به این تیم رساند در دور رفت مرحله گروهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا توانست دو بار برای ذوبی ها گلزنی کند و به همین دلیل در بین بهترین گلزنان جام قرار بگیرد.


به غیر از مطهری، تیم ذوب آهن را نیز می توان تنها تیم ایرانی دانست که توانسته با گل های زده بیشتر نسبت به دیگر تیم های ایرانی در این رقابت ها در جمع هجومی ترین تیم های لیگ قرار گرفته است. ذوبی ها در حالی شش بار دروازه حریفان را باز کردند که دو تیم سرخابی های پایتخت توانستند هر کدام سه بار دروازه رقبای خود را فروبریزند.


به غیر از امیرارسلان مطهری که دو بار برای تیمش گلزنی کرده است محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، اوساگوانا و حمید بوحمدان دیگر گلزنان ذوبی ها در این دوره از رقابت ها هستند.


علی علیپور، ماریو بودیمیر و شجاع خلیل زاده گلزنان تیم پرسپولیس و فرشید باقری، علی کریمی و پژمان منتظری نیز سه گلزن تیم استقلال در دور رفت بازی های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.


گرازیانو پله از تیم شاندونگ لنونگ با 5 گل در صدر بهترین گلزنان لیگ قرار دارد و پس از او آندرسون از گوانگژو اورگرانده و فهد الموالد از تیم الاتحاد عربستان با 4 گل در رده بعدی قرار دارند.


در میان تیم های حاضر در این بازی ها نیز تیم الاتحاد عربستان با 9 گل زده، گوانگژو اورگرانده و کاشیما انتلرز با 7 گل زده، هجومی ترین تیم های لیگ محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها