کد خبر : 1606568 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:33 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو: زیدان دیگر روی بیل حساب نمی‌کند

مربی و بازیکن سابق رئال مادرید نیز از ادامه حضور گرت بیل در رئال، قطع امید کرده است.

والدانو: زیدان دیگر روی بیل حساب نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل به روزهای پایانی حضورش در رئال نزدیک می شود؛ در حالی که فعلا هیچ باشگاهی برای او درخواست رسمی نداده است و امروز مارکا ادعا کرد که رئال به انتقال قرضی او فکر می کند. ستاره ولزی پس از شش سال حضور در رئال، هیچ محبوبیتی بین هواداران ندارد و بسیاری منتظر جدایی او هستند. اوج اعتراضات به بیل را روز گذشته در بازی با بیلبائو شاهد بودیم.

 

 

1400076

 

 

خورخه والدانو در همین رابطه به اوندا سرو گفت:«روز گذشته شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. بیل وقتی وارد زمین شد، پس از اولین توپی که دریافت کرد، با سوت های اعتراضی مواجه شد ولی چند دقیقه بعد وقتی یک موقعیت تک به تک را از دست داد، مورد تشویق قرار گرفت. هواداران او از انتظارات بسیاری بالایی دارند ولی او اغلب نتوانسته آنها را برآورده سازد. البته در چند بازی مهم و تعیین کننده فصل از جمله دو فینال لیگ قهرمانان توانسته گل های حساسی به ثمر برساند اما بیشتر مواقع ناامیدکننده بازی کرده است.»

 

والدانو ادامه داد:« معتقدم بیل یکی از بازیکنانی است که رئال می تواند از فروش او مبلغ خوبی به دست بیاورد؛ به خصوص اینکه زیدان هم دیگر روی او حساب نمی کند و به مهاجمانی دیگر برای فاز حمله تیمش نگاه می کند.»

 

دیدگاه‌ها