کد خبر : 1606570 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:50 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر شش امتیاز کم نشده بود، وسط جدول بودیم؛

شریفی: امیدوار به خلق یک معجزه هستیم

هافبک جوان تیم استقلال خوزستان معتقد است در صورت وجود اتحاد، این تیم می تواند حریفان بزرگی مثل استقلال و سپاهان را هم شکست دهد و با خلق یک معجزه در لیگ برتر بماند.

شریفی: امیدوار به خلق یک معجزه هستیم

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر به هفته های پایانی خود رسیده و هیجان هم برای قهرمانی و هم برای فرار از سقوط به لیگ یک به اوج خود رسیده است. در پایین جدول تیم های استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در رقابتی جدی برای ماندن در لیگ برتر هستند.

 

محمد شریفی، هافبک جوان تیم استقلال خوزستان درباره شرایط فعلی این تیم گفت: خدا را شکر وضعیت بدی نداریم. چند بازی تا پایان فصل باقی مانده است و تمام تلاشمان را می کنیم که اتفاق خوبی رقم بزنیم. می خواهیم حتی اگر خدای نکرده اتفاق بدی هم می افتد، زمانی باشد که ما همه تلاش خود را کرده باشیم. نمی دانیم قرار است چه اتفاقی بیافتد. فقط همه با هم یکدل شده ایم و امیدوار به رخ دادن معجزه هستیم.

او در مورد دیدار اخیر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت در نیمه اول که هیچ و در نیمه دوم هم یکی دو موقعیت روی دروازه ما داشت. هر کس بازی را دید، گفت که تیم ما واقعا بهتر بود. ما خیلی بهتر بازی کردیم. در طول فصل خیلی بدشانس بوده ایم. حتی جلوی پرسپولیس هم که تیم خیلی خوبی است، واقعا خوب بازی کردیم. کم تجربگی و جوان بودن تیم باعث شده که با وجود بازی های خوب، نتیجه مناسبی نگیریم.

هافبک استقلال در ادامه گفت: کسر 6 امتیاز در میانه فصل خیلی ما را عقب انداخت. اگر این امتیازات کم نشده بود، وضعیت خیلی بهتر بود و الان وسط جدول بودیم. در آن صورت می توانستیم با روحیه بالایی کار کنیم.

 

شریفی در مورد بازی پیش روی اس خوزستان هم گفت: در برابر نساجی هیچ چاره ای نداریم. صد درصد باید برد بیاوریم تا برای بازی های بعدی امیدوار باشیم. در ورزشگاه خانگی می توانیم این تیم را ببریم. امیدوارم مردم هم حمایت کنند. اگر 3 برد بیاوریم، احتمال زیاد می توانیم بمانیم. خدا کند که دو تیم خوزستانی در لیگ برتر بمانند. به نظرم اگر یکدست باشیم، می شود دو تیم سپاهان و استقلال را هم برد. ما سپاهان را در اوج و زمانی که تیم اول جدول بود، تحت فشار گذاشتیم.

 

وی در پایان گفت: از همه مربیان قبلی تیم تشکر می کنم. همه آنها خوب بودند و به تیم کمک کردند. سید محمد علوی هم مربی جوان و خوبی است. امیدوارم هر روز در کار مربیگری پیشرفت کند و البته تیم استقلال هم به کمک او در پایان لیگ سرنوشت خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها