کد خبر : 1606641 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 22:18 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

سومین گل شجاع به الاهلی شاید به معنای صعود

شجاع خلیل زاده برای سومین مرتبه مقابل الاهلی عربستان موفق به گلزنی شد.

سومین گل شجاع به الاهلی شاید به معنای صعود

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل پیش بود که شجاع خلیل زاده زننده یکی از گل های پرسپولیس در دیدار یک چهارم نهایی برابر الاهلی عربستان شد تا آن بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یابد و در بازی برگشت بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با کسب برتری مقابل حریف عربستانی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

 

پرسپولیس در فصل جاری با الاهلی هم گروه شد و طی هفته های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف این تیم رفت.

 

در دیدار رفت شجاع خلیل زاده با یک حرکت آکروباتیک گل اول بازی را در دقیقه 18 به ثمر رساند تا تیمش را در وضعیت مناسبی نسبت به حریف عربستانی قرار دهد و در ادامه هم علیپور در دقیقه 48 گلزنی کرد تا دیدار رفت برابر الاهلی با پیروزی پرسپولیسی ها خاتمه یابد و آنها با کسب اولین پیروزی به جدول بازگردند.

 

در هفته چهارم بار دیگر پرسپولیس برابر الاهلی به میدان رفت ولی این مرتبه اوضاع به سود پرسپولیس پیش نرفت و آنها مغلوب این تیم و به خصوص سوما شدند که با تبحر خود روی پنالتی و ضربه ایستگاهی دو گل زد.

 

این اما پایان کار نبود و شجاع خلیل زاده بار دیگر موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر روی پاس سروش رفیعی به الاهلی گل بزند. این گل از این جهت حائز اهمیت است که پرسپولیس را نسبت به الاهلی در وضعیت بهتری در بازی های مستقیم قرار داد. در روز پایانی مسابقات اگر پرسپولیس و الاهلی هم امتیاز شوند و کار به مقایسه بازی مستقیم دو تیم بکشد، این گل شجاع رای به برتری شاگردان برانکو خواهد داد.

 

در پایان هفته چهارم برای پرسپولیسی ها این تیم با 4 امتیاز در رتبه انتهایی جدول قرار گرفته و الاهلی هم 6 امتیازی شد و به صدر رفت.

 

در دیگر دیدار این گروه شاگردان فریرا در قطر با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور کار خود را دنبال می کنند تا السد 4 امتیازی شود و پاختاکور 5 امتیازی با همین نتیجه در رتبه دوم قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها