کد خبر : 1606658 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 22:46 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت کردم تا سوتفاهم برطرف شود

عالیشاه: چیزی تمام نشده، جبران می کنیم

وینگر شماره 2 پرسپولیس که به خاطر یک مصاحبه ، چند هفته ای از لیست خارج شده بود در بازی با الاهلی برای تیمش به میدان رفت.

عالیشاه: چیزی تمام نشده، جبران می کنیم

به گزارش" ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصاحبه ای که بعد از بازی با پیکان انجام داده بود ، چند هفته از سوی برانکو در لیست هجده نفره جای نگرفت اما سرمربی کروات برای بازی حساس با الاهلی بار دیگر شماره 2 را در لیست قرار داده و در نیمه دوم به میدان فرستاد. عالیشاه که در این بازی در پست وینگر چپ و به جای مهدی ترابی بازی کرد درباره شکست پرسپولیس در این بازی حساس گفت:« شک نکنید می توانستیم برنده بازی باشیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه فرصت هایمان را استفاده نکردیم.»


او در ادامه گفت:« اما چیزی تمام نشده و در بازی های آینده می توانیم نتیجه لازم را بگیریم و جبران کنیم.»


وینگر سرعتی پرسپولیس درباره دوری چند هفته ای اش از ترکیب هم گفت:« مساله خاصی نبود. یک سو تفاهم بود و من به همین دلیل هیچ مصاحبه ای نکردم چون می دانستم این سوتفاهم حل می شود و خداراشکر هم حل شد. همانطور که دیدید هر زمانی که برای پرسپولیس به زمین بروم با جان و دل بازی می کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم.»


عالیشاه در این رابطه که پیش از این و در بازی با بنیادکار در زمین مربیگری حمید درخشان توانسته بود در ازبکستان برای پرسپولیس گل بزند، در آستانه بازی با پاختاکور گفت:« من در بازی پرسپولیس برابر بنیادکار در ازبکستان گل زدم و تیم آن بازی را برد. مطمئنا تیم ما پتانسیل این را دارد که حریفانش در این مرحله شکست بدهد. تیم ما تلفیقی از تجربه و انگیزه است و بچه ها بعد از 4-5 سال دیگر چشم بسته همدیگر را می شناسند. در این بازی بدشانسی آوردیم اما می توانیم جبران کنیم.»

 

خبرنگار: جعفر شاملو

دیدگاه‌ها