کد خبر : 1606679 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 08:19 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شرکت تیم ملی هندبال در رقابت‌های انتخابی المپیک

دبیر فدراسیون هندبال از حضور قطعی تیم ملی مردان در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

شرکت تیم ملی هندبال در رقابت‌های انتخابی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا رجبی در گفتگو با مهرگفت: تصمیم بر این شده تا تیم ملی هندبال مردان در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شرکت کند. قرار است این رقابت‌ها مهرماه سال جاری با حضور هشت کشور در قطر برگزار شود.

 

وی افزود: هنوز گروه بندی رقابت‌ها مشخص نشده است. طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا قرار است روز پنجشنبه هفته جاری مراسم قرعه کشی انجام شود.

 

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که «آیا به این رقابت‌ها به جنبه دیدارهای تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نگاه خواهید کرد؟» گفت: اصلاً این طور نیست. هدف ما شرکت در مسابقات انتخابی المپیک و کسب سهمیه است. کار، کار سختی است چرا که تنها تیم اول سهمیه مستقیم حضور در مسابقات المپیک را دریافت خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: به هر حال اینکه این دیدارها قبل از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود برای ما مثمر ثمر خواهد بود. تمام رقبای ما در رقابت‌های آسیایی در قطر حاضر هستند و این مسئله می‌تواند کمک به سزایی در شناخت ما از تیم‌های مقابل بدهد.

 

رجبی پیرامون انتخاب سرمربی و تشکیل اردوهای تیم ملی هم خاطرنشان کرد: به زودی جلسه کمیته فنی فدراسیون برگزار شده و تکلیف انتخاب مربی و کادر فنی تیم و همین طور نحوه برگزاری اردوها مشخص و اعلام می‌شود.

 

مسابقات هندبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو مهرماه سال جاری در دوحه قطر برگزار خواهد شد. ایران در دوره قبل این بازی‌ها نتوانست سهمیه حضور در المپیک ۲۰۱۶ را کسب کند.

 

دیدگاه‌ها