کد خبر : 1606683 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

زولا: به ساری توهین شده و او خیلی عصبانی است

بعد از درگیری‌های بازی برنلی و چلسی که در وقتهای اضافه به اخراج سرمربی چلسی منجر شد، ساری در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد تا دستیارش زولا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

زولا: به ساری توهین شده و او خیلی عصبانی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز به مصاف برنلی رفت تا دیدار پرتنش دو تیم در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد. درگیری‌هایی که در این بازی بین بازیکنان و نیمکت دو تیم صورت گرفت در نهایت باعث شد ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در وقتهای اضافه بازی از سوی داور اخراج شود. ساری بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت نکرد و دستیار او، جیان‌فرانکو زولا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

1400141

 

زولا به خبرنگاران گفت:" ماتوریتزیو خیلی عصبانی بود و ترجیح داد به اینجا نیاید. او از این بازی عصبانی است چون اخراج خود را بی‌دلیل می‌داند. به نظر من به او توهین شده و اخراجش توسط داور درست نبود".

 

دستیار سرمربی چلسی در ادامه گفت:" به نظرم از نیمکت برنلی به او چیزی گفتند. نپرسید که دقیقاً چه چیزی به ساری گفته شده. نمی‌خواهم در این باره بیشتر صحبت کنم. باید ببینیم در این مورد چه کار می‌توان کرد".

 

زولا در ادامه گفت:" ما این را می‌دانیم که این یک مسابقه فوتبال است و به خاطر هیجانی که در جریان بازی وجود دارد بعضی وقتها حرفهایی زده می‌شود. ولی ساری از چیزهایی که شنیده بود خیلی ناراحت بود".

 

دستیار سرمربی چلسی ادامه داد:" ماتوریتزیو در حالی اخراج شد که داشت به داور کمک می‌کرد که به بازیکنان‌مان بگوید سر جاهایشان برگردند. ولی داور بازی دچار سو تفاهم شد و او را اخراج کرد. ساری هم از این بابت خیلی عصبانی بود".

 

دیدگاه‌ها