کد خبر : 1606749 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 12:39 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

محصص حرفی از برکناری کرانچار نزد

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای کمیته فنی پیرامون تیم امید گفت: مطابق روال همیشگی در این نشست گزارش عملکرد تیم در مرحله مقدماتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

محصص حرفی از برکناری کرانچار نزد

به گزارش"ورزش سه"، مرتضی محصص در خصوص جلسه روز گذشته اعضای کمیته فنی به سایت فدراسیون گفت: برگزاری جلسات کمیته فنی در پایان هر تورنمنت و یا هر رویدادی کاملا عادی و طبق روال همیشگی است. بر همین اساس با حضور کرانچار شاهد گزارش ایشان از عملکرد و بازی های تیم امید در مرحله مقدماتی، آخرین وضعیت بازیکنان و موارد دیگر بودیم. سرمربی تیم امید توضیحاتی در خصوص تمرینات، مصدومیت ها، سیستم و سبک بازی، همچنین آمار و اطلاعات مرتبط ارائه دادند. ایشان هم چنین برنامه خودشان را با قید جزئیات مطرح کردند.

 

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: بدون تردید همه تلاش فدراسیون فوتبال در مسیر تنظیم برنامه ای دقیق و تدارکات گسترده جهت حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی رقابت ها صورت می گیرد و هیچ هدفی غیر از این وجود نخواهد داشت. امیدواریم تیم امید ما در این مرحله نیز بتواند موفق باشد و با قرار گرفتن در جمع تیم های برتر دورنهایی رقابت ها به مسابقات المپیک صعود کند.

 

دیدگاه‌ها