کد خبر : 1606751 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 12:59 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: پاتریک ویرا می‌تواند مربی آرسنال باشد

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید پاتریک ویرا ستاره سابق این تیم گزینه مناسبی برای مربی‌گری آرسنال خواهد بود.

ونگر: پاتریک ویرا می‌تواند مربی آرسنال باشد

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با تمجید از پاتریک ویرا، ستاره‌ای که در دوران حضور او در آرسنال به اسطوره‌ای بزرگ برای این تیم تبدیل شد توان و قابلیت این را دارد که در آینده به عنوان سرمربی این باشگاه منصوب شود.

 

پاتریک ویرا که بعد از آویزان کردن کفش‌هایش در باشگاه منچسترسیتی به عنوان مربی تیم جوانان باشگاه مشغول به فعالیت شده بود در دومین تجربه مربی‌گری خود در لیگ MLS آمریکا هدایت نیویورک‌سیتی را به عهده داشت و سپس در تابستان 2018 به کشورش فرانسه بازگشت تا هدایت نیس را به عهده بگیرد.

 

1400213

 

ویرا در اولین فصل حضور در لیگ1 کارنامه موفقی داشته و آرسن ونگر می‌گوید معتقد است که ویرا در صورت بدست گرفتن سکان هدایت آرسنال هم می‌تواند مثل دوران حضورش در نیس، عملکرد موفقی داشته باشد.

 

ونگر در این باره گفت:" من پاتریک ویرا را مربی آینده آرسنال می‌دانم چون معتقدم او در حال حاضر جوانتر از این است که بخواهد سرمربی‌گری تیم‌های ملی را تجربه کند. به نظر من زندگی او در حال حاضر با فوتبال باشگاهی گره خورده و جذابیت فوتبال باشگاهی برای او بیشتر است".

 

آرسن ونگر در ادامه گفت:" پاتریک ویرا به عنوان مربی خیلی هوشمندانه و صبورانه عمل کرده. او بعد از پایان دوران فوتبالش در اوج جوانی به نیویورک رفت و حالا در نیس مربی‌گری می‌کند. او با صبر و انتظار به یک مربی پخته تبدیل شده و این حرفه را آموخته. ویرا در عین حال کاریزمایی طبیعی دارد و با اقتدارش می‌تواند مربی بزرگی باشد".  

 

 

دیدگاه‌ها