کد خبر : 1606819 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 17:49 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری برابر الوصل امارات 

ذوبی ها به دنبال زیارتی کردن سفر کربلا

تا ساعاتی دیگر بازیکنان تیم ذوب آهن باید برابر تیم الزورا عراق قرار بگیرند و به نوعی شانس خود را برای رسیدن بی دردسر به مرحله بعدی بازی های لیگ قهرمانان بیازمایند.

ذوبی ها به دنبال زیارتی کردن سفر کربلا 

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تا ساعتی دیگر تیم ذوب آهن ایران برابر الوصل امارات قرار می گیرد تا پس از پیروزی برابر این تیم در بازی رفت، حالا برای دومین بار با اماراتی ها روبرو می شوند. شاگردان منصوریان در صورتی که بتوانند بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذارند خیال خود را از صعود به مرحله بعد بازی ها راحت می کنند. 

 

با این حساب در صورت برتری تیم اصفهانی بر اماراتی ها دو دیدار باقی مانده این تیم به صورت فرمالیته برگزار خواهد شد و امتیاز بازی های مورد نظر در صعود ذوبی ها تاثیری نخواهد داشت. این اتفاق باعث می شود تا ذوبی ها که خیال خود را راحت می بینند برای دو بازی بعدی، دو سفر زیارتی را به جای دو سفر ورزشی در نظر خواهند گرفت. 

 

درباره ادامه بازی های ذوبی ها جالب اینکه شاگردان منصوریان هر دو بازی آخر خود را باید در شهر کربلا برگزار کنند و در این صورت با خیال راحت تری می توانند دو تیم الزورا عراق و النصر عربستان را به رقابت فرا خوانند.

دیدگاه‌ها