کد خبر : 1606836 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 18:57 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

عجایب لیگ دسته اول کامل شد 

درگیری عضو هیات مدیره و فیلمبردار تلویزیون

عصر امروز و در جریان دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر، اتفاقی افتاد که می توان گفت عجایب این فصل لیگ برتر را تکمیل کرد.

درگیری عضو هیات مدیره و فیلمبردار تلویزیون

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر در 15 دقیقه بین دو نیمه قرار داشت یک اتفاق در جایگاه ویژه باعث شد تا تماشاگران این دیدار پای تلویزیون، دچار مشکلاتی شوند. در حالی که نیمه اول دیدار دو تیم با دو دوربین فیلمبرداری می شد و طبیعتا صحنه های متفاوتی برای تماشاگران پای گیرنده ها به نمایش در می آمد به ناگاه از ابتدای نیمه دوم متوجه کاهش تعداد دوربین ها به یک عدد شدیم. 


در همین راستا گزارشگر بازی که تفاوت کیفیت تماشای بازی را به خوبی متوجه شده بود درباره دلیل آن گفت در بین دو نیمه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه گل گهر سیرجان با فیلمبردار صدا و سیما که مشغول ضبط و پخش این دیدار بود دچار درگیری شده و همین موضوع حواشی فراوانی را در پانزده دقیقه استراحت بین دو نیمه به همراه داشت و البته در نهایت منجر به خروج فیلمبردار مورد نظر از ترکیب فیلمبرداران بازی شد تا درگیری وی و آقای عضو هیات مدیره در نهایت تماشاگران حاضر در خانه را مورد آزار قرار دهد.

دیدگاه‌ها