کد خبر : 1606853 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 19:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند 1 – قشقایی شیراز 0

لیگ یک / کارون اروند با افاضلی ماندگار شد

کارون اروند خرمشهر با توجه به پیروزی در هفته سی و سوم خیال خودش را بابت ماندگار شدن در لیگ یک راحت کرد.

لیگ یک /  کارون اروند با افاضلی ماندگار شد 

به گزارش ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک از هفته سی و سوم و در فاصله یک هفته به پایان این لیگ فرسایشی دو تیم کارون اروند خرمشهر و قشقایی شیراز در حالی به مصاف هم رفتند که کارون اروند خرمشهر در صورت  برد در این بازی می توانست بقای خودش را در لیگ تضمین نماید ولی در صورت مساوی و یا شکست باید تا اخرین ثانیه های برگزاری لیگ یک منتظر نتیجه شهرداری ماهشهر شود .


در پایان این بازی که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر همزمان با 6 بازی دیگر برگزار شد شاگردان هومن افاضلی موفق شدند در دقیقه آخر با به ثمر رساندن تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی حکم بقایشان را امضا کنند. به این ترتیب علی رغم تمام این حاشیه هایی که حول و حوش این تیم مطرح شده بود آنها دیگر واهمه ای از بابت سقوط به لیگ دسته دوم ندارند و با خیال راحت هفته آینده به مصاف خونه به خونه بابل خواهند رفت .


کارون اروند درصورتی این بازی را به نفع خودش پایان برد که با توجه به شکست شهرداری تبریز با یک تساوی هم ماندنی شده بود اما گل دقایق پایانی دیگر  باعث شد شیرینی بقای این تیم بیشتر شود. 


در اتمام این هفته کارونی ها طی 29 بازی 26 امتیازی شدند و با اختلاف 4 امتیاز نسبت به شهرداری تبریز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفتند. شاگردان افاضلی حتی در صورت شکست در هفته آینده به لیگ دو سقوط نخواهند کرد. قشقایی نیز که این بازی به نوعی برایش تشریفاتی محسوب می شد با این شکست با 37 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند .

دیدگاه‌ها